Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Sonda pokreće savetovalište za lokalne brendove

REGION – Savetovalište za lokalne brendove naziv je edukativnog programa radionica koji će se tokom septembra i oktobra sprovoditi u Sonda Kreativnom centru u Vižinadi, a u sklopu kojeg će odabrani učesnici imati prilike učiti na primeru stvaranja realnog brenda. Prijave su do 14.08.

U sklopu programa koji sprovodi Udruženje Sonda za promociju kreativnosti, edukaciju i razvoj lokalne zajednice u saradnji za Zajednicom Talijana Vižinada, učesnici radionica imaće prilike učiti o važnosti i načinima razvoja brendova, što će im moći pomoći pri plasmanu njihovih proizvoda i usluga na tržište. Mentorsku podršku pružaju stručnjaci iz Studija Sonda, međunarodno nagrađivanog kreativnog studija iza kojeg stoji više od 20 godina rada na području dizajna i razvoja brendova. Za učešće nije potrebno predznanje, niti prethodno iskustvo, već želja za razvojem i upoznavanjem kreativnih procesa kroz praktičan rad.

Radom na realnom proizvodu, kroz ovaj program edukacija preduzetnicima mlađe životne dobi omogućava se sticanje znanja o produkciji kreativnih rešenja, radu na prepoznatljivosti brenda i tržišnom pozicioniranju. Ujedno, ovakvi programi pokazuju kako kreativnost može biti visoko efikasna i pozitivno uticati na razvoj zajednice u sociološkom, kulturnom i ekonomskom pogledu. Brendovi, naročito oni u lokalnoj zajednici, važni su jer nose i deo kulturnog nasleđa te tradicije, a često se nasleđuju kroz generacije. Stoga, se ovim projektom želi na realnom primeru podučiti kako zadržati identitete svog kraja, a opet budi tržišno relevantan. Kroz stručne edukacije namera je pozitivno uticati na osnaživanje lokalnih postojećih i budućih brendova.

Radionice će se održavati u periodu od 6. septembra do 4. oktobra, jednom nedeljno, u prostorijama Sonda kreativnog centra u Vižinadi. Predviđeno trajanje radionica je od 2 do 4 sata, u unapred dogovorenim terminima u poslepodnevnim satima (17-21). Program je besplatan, a podeljen je u sedam faza te uključuje predavanja/radionice i praktične zadatke. Namenjen je punoletnim osobama te za njega nije predviđena naknada.

Za učešće je potrebno pravovremeno ispuniti online prijavnicu koja je dostupna ovde. Rok za slanje prijave je 14. avgust.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!