Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 108

Spoj kreative i biznisa za napredak filmske industrije

U poslednje vreme veza između kreativnog rada i poslovnih strategija sve je snažnija. Što bolje oni koji su u kreativnom svetu razumeju biznis i shvatanje istog, toliko je verovatnoća da će se uspostaviti odnos i stvoriti prostor za partnerstvo biti veća.

Uloga marketing i PR stručnjaka je ključna, jer su oni spona između kompanija i javnosti!

0

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora zadužen za poslove sa stanovništvom, OTP banka, rekao je…

Otvorene prijave za Epica Awards 2022!

SVET – Prijave za Epica Awards 2022 otvorene su, a krajnji rok za slanje radova je 8. oktobar, saopštili su organizatori.

Ivana Parčetić Mitić izabrana za predsednicu žirija Mark Awards!

Konkurs za dodelu Mark Awards 2022 priznanja najuticajnijim marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji otvoren je do 22. jula. Žiri Mark Awards čini 15 uglednih profesionalaca – direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije. Za predsednicu žirija, tajnim glasanjem, izabrana je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

REMARKABLE poslovne rezultate stvaraju kompanije koje su se prilagodile potrebama okruženja!

0

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Violeta Kovačević, CEO kompanije Mercator-S, rekla je…

Društvena odgovornost je ulaganje u budućnost!

0

Društveno-odgovorno poslovanje predstavlja integralni deo strategije Eurobank Direktne i izuzetno je važan segment svih poslovnih aktivnosti. Banka u fokusu svojih društveno-odgovornih aktivnosti sprovodi projekte usmerene ka svim stejkholderima, klijentima, zaposlenima i partnerima, a posebnu pažnju posvećuje podršci najosetljivijim društvenim grupama i kontinuirano ulaže u zdravstvo, edukaciju, ekologiju, kulturu i jednakost. Do sada je u pomenute oblasti uloženo više od 4,8 miliona evra.

Marketing i PR stručnjaci su oni koji se nalaze između biznisa i ciljnih grupa!

0

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Miloš Jovović, direktor strateškog planiranja za Centralnu Evropu u kompaniji PepsiCo, rekao je…

Danas REMARKABLE poslovni rezultat ne znači samo brojke!

0

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Milija Zeković, CEO kompanije SBB Srbija, rekao je…

Medijska pismenost presudna za snalaženje u medijskom prostoru i borbu protiv negativnih sadržaja

Indeks medijske pismenosti u Srbiji u protekle tri godine kontinuirano opada i zato je važno da teme medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja budu deo medijskog prostora na lokalnom i nacionalnim nivou, istaknuto je na konferenciji „Na kojoj smo medijskoj frekvenciji” koja je održana danas u Dorćol Platzu, u okviru projekta Nova pismenost koji zajednički realizuju Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID).

Kako izbeći talas otkaza u kompanijama?

Ceo svet se suočava sa trendom great resignation, u inostranstvu poznatom i pod nazivom the big quit, koji podrazumeva talas odlazaka radnika od poslodavaca, odnosno davanje otkaza u značajnijem broju nego što se to događalo ikada ranije. Degordian je nedavno na tržište lansirao Stethoscope, rešenje uz koje kompanije mogu da ublaže ili izbegnu ovaj negativan trend.