Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Imenovan žiri za dodelu nagrada KAKTUS 2022!

Konkurs za 8. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2022 otvoren je do 20. septembra. Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Bojan Brukner, Creative Director, Leo Burnett Beograd; Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC; Ivan Radojević, Client Service Director, Real Grupa RGS; Ivana Kozličić, RRP Marketing Communication Manager SEE, Philip Morris International; Ivo Matejin, Partner & Creative Director, Propulsion; Katarina Šibalić, Marketing Director, Strauss Adriatic; Kristina Jovanović, Senior Art Director, McCann Beograd; Milan Perić, Marketing & Communications Director, Carlsberg Srbija; Nataša Pavlović, Chief Marketing Officer, Mercator-S; Nikola Vuković, Managing Partner, Evoke Group; Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo; Sanja Gajić, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy; Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager UBBAI Region, MARS; Vladimir Aranđelović, Digital Director, Direct Media United Solutions i Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO.

Regionalni žiri ove godine činiće: Barbara Filipčić, Marketing Manager, IKEA SEE (Hrvatska); Danilo Kalezić, Senior PR, Communications & Events Manager, Porto Montenegro (Crna Gora); Iva Kaligarić, Managing Director, Señor (Hrvatska); Krešimir Katić, Head of Marketing, Market Research & Customer Experience, Zagrebačka banka (Hrvatska); Ksenija Planić, Creative Director, Bild Studio (Crna Gora); Maja Naumovska Saveska, Head of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (Severna Makedonija); Marina Bolanča, Managing Director, Abeceda komunikacije (Hrvatska); Marina Burazer, Group Marketing Director, Fortenova Grupa (Hrvatska); Medeja Kraševec, Creative Director, Luna\TBWA (Slovenija); Milena Jakovljević, Strategy Director, DROM Agency (Slovenija); Miha Bevc, Partner & Creative Director, Herman&partnerji (Slovenija); Stipe Bačić, Account Director, Šanavala Concept Store (Hrvatska); Tomaž Apohal, Creative Director, Yootree (Slovenija); Vanja Činić, Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska) i Vladimir Ristevski, Partner & Creative Director, Piksel LTD (Severna Makedonija).

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2022 je nova kategorija – Integrisana kampanja na temu medijske i digitalne pismenosti. U ovoj kategoriji biće dodeljena nagrada za najuspešniju integrisanu kampanju za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije, a koja je za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. U ovoj kategoriji mogu biti prijavljene i CSR kampanje čiji je cilj bio medijska, informaciona i digitalna pismenost.

Takođe, počevši od prošle godine, u žiriju će, pored predstavnika agencija, učestvovati i predstavnici kompanija iz Srbije i regiona. Agencije i kompanije, timski, tokom cele godine, rade na kampanjama, te je ova promena u sastavu žiriju logična, a omogućiće sagledavanju prijavljenih projekata iz više uglova i perspektiva i samim tim doprineti  težini osvojene nagrade.

Ove godine prijave uključuju kampanje koje su realizovane ili većim delom realizovane u periodu od 1. avgusta 2021. do 1. avgusta 2022. godine.

Nagrade će biti svečano dodeljene na 8. nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS by 1664 Blanc, koji se ove godine održava pod sloganom „Samorefleksija“. Festival će biti održan 1. i 2. novembra u Beogradu.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.

Zvanični hashtag festivala je #kaktus2022

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!