today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Poslovanje bez podrške komunikacija je visokorizično, a na duže staze i neuspešno!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Tanja Vasojević, Direktor komunikacija, Delta Holding.

U kojoj meri danas komunikacijske aktivnosti utiču na ukupne poslovne rezultate kompanije? Kako danas merimo uspeh PR-a?
Protivim se bilo kakvom merenju PR-a. Imamo li skalu za vaspitanost i ljubaznost, pa dodeljujemo poene? Koliko smo dobri i lojalni kao građani i komšije, pojedinačno ili kao timovi i korporacije? Ne, PR, ili dobra komunikacija u širem smislu reči postoji ili ne postoji. Ne možete biti formirana ličnost, kao građanin ili kao kompanija, ako ne prepoznajete svoje vrednosti, ako ih se ne pridržavate i ako ih ne živite. Naravno da dobra reputacija, lična i kompanijska, ima svoju materijalizaciju, to valjda više ne treba nikome dokazivati, ali ako je finansijski rezultat razlog što se bavimo, odnosno, ne bavimo PR-om, onda smo promašili temu. Neiskreno i iz računa radimo nešto što mora da bude stvar iskrenog uverenja. Samim tim velika je šansa da nećemo biti dobri u tome što radimo, da ćemo biti neubedljiviji i neuspešniji od onog ko istu stvar radi iz srca, iz iskrenog motiva i bez zadnje namere.

Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Svaka funkcija kompanije, uključujući i prodaju proizvoda i usluga, ali i zapošljavanje ljudi, njihovo motivisanje, zatim i odnosi prema državnim organima, prema donosiocima odluka ili kreatorima javnog mnjenja – svaka od tih aktivnosti predstavlja odnose prema ljudima, odnosno komunikaciju sa njima. Ne možete uspešno poslovati ako ne razumete svoje partnere, saradnike, klijente, potrošače… Nećete im se obratiti na pravi način ako ne ovladate veštinom kvalitetne komunikacije. Poslovanje bez podrške komunikacija je visokorizično, a na duže staze i neuspešno.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Ima ona jedna mnogo snažna rečenica, upotrebljena u čuvenom filmu Gladijator, koja glasi – What we do in life, echoes in eternity. Ako smo skloni da u ovo verujemo, to za nas može da izazove stres, ali može da bude i pokretačka energija koja nalaže da budemo izrazito kreativni, radoznali, ubedlijvi, autentični. A posebno – hrabri i dobri. Nije lako ali budimo takvi.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
U kompaniji u kojoj radim, a reč je o Delta Holdingu, tim koji predvodim – a to su „remarkable“ ljudi iz Sektora za korporativne komunikacije – pokrenuo je čitav niz promena u korporativnoj kulturi. Jedna od vodećih kompanija ovog regiona menja se iz dana u dan, prilagođavajući se novom vremenu, 21. veku, novim generacijama koje zapošljavamo i kojima nudimo proizvode i usluge. Zašto se ponosim time? Sem potpuno ličnog uverenje da radimo pravu stvar, ponosna sam zbog činjenice da se Delta ne menja jer se našla u problemu; ne menja se zbog lošeg rezultata, pa su promene nužne. Stvar je upravo obrnuta. Ponosna sam što je kompanija na vrhuncu svog poslovanja, sa izuzetnim operativnim rezultatima i strateškim planovima, razumela potrebu da se menja onda kada je najuspešnija. Prepoznati taj trenutak kada ti dobro ide, ne čekati pad koji bi te naterao na promene iz nužde – to je velika mudrost i iskreno sam ponosna šta sam deo kompanije koja je tu mudrost prepoznala, a timu koji predvodim dala poverenje da te promene pokreće i sprovodi.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!