Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

WARC analiza pobednika Cannes Lions Creative Effectiveness 2022

SVET – WARC je objavio izveštaj u kome identifikuje trendove i zajedničke teme nagrađivanih kampanja na ovogodišnjem Cannes Creative Effectiveness Lions, koji slavi merljiv uticaj kreativnosti.

Komentarišući izveštaj, Chiara Manco, urednica komisije studije slučaja WARC, izjavila je: “Rezultati ove studije ključni su za razumevanje načina na koji marketinški stručnjaci pokreću poslovne rezultate. Analizirali smo podatke iz svih prijava, intervjuirali žirije i razgovarali sa pobednicima kako bismo došli do uvida u to kako je kreativnost dovela do vidljivih rezultata. Naša zapažanja, sa nagrađivanim studijama slučaja uključenim u ovaj izveštaj, pomoći će oglašivačima, agencijama i vlasnicima medija da iskoriste snagu kreativnosti za povećanje marketinške efikasnosti.”

Četiri ključne teme istaknute u “Izveštaju pobednika Cannes Creative Effectiveness Lions 2022” uključuju:

1. Komunikacija sa fanovima pojačava kreativne ideje
Pristupi usmereni na fanove mogu podstaknuti angažman sa određenim fanovima, koji su početna tačka masovne kampanje. Cheetos, Michelob i McDonald’s istražili su potencijal angažovanja fanova, što se odražava u povećanju ‘participacije’ kao kreativne strategije ove godine.

2. Ekosistemi za promenu novi su katalizator rasta brendova
Kako se diskurs o svrsi razvija, postoji novi fokus na dugoročnim platformama koje mogu pružiti poslovni rast uz rešavanje sistemskih problema. Renault i Three stvorili su ekosistem pokazujući svoje proizvode u praksi, a Michelob je transformisao svoj lanac snabdevanja kako bi pomogao poljoprivrednicima u prelazu na organski uzgoj.

3. TV se vraća kako bi potpomogao razvoju kreative
Uz blokade koje su dovele do promena u potrošnji medija, TV je postao pouzdani pratilac kućne publike. Podaci pokazuju da je TV bio vodeći medij za 47% finalista, a pobednici su ga koristili za snažne vizuelne izvedbe.

4. Brendovi istražuju kreativnost vođenu veptačkom inteligencijom
Bilo da se radi o popravljanju nejednakosti u društvu ili o zabavi, pobednici su eksperimentisali sa kreativnim AI aplikacijama. Za Michelob i Kanadsko društvo Down Syndrome, partnerstvo sa tehnološkim divom bilo je ključno za uspeh inicijative. Odražavajući ovaj trend, partnerstva su porasla u popularnosti ove godine: 40% kampanja koje su ušle u uži izbor koristilo je partnerstva, u odnosu na samo 1% prošle godine.

Ceo izveštaj možete preuzeti ovde.

Izvor: HURA

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!