Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Komunikacija ne može da kompenzuje nedostatak kvalitetne poslovne strategije!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Maja Vujašković Đureinović, Country Communication Manager, IKEA South East Europe.

U kojoj meri danas komunikacijske aktivnosti utiču na ukupne poslovne rezultate kompanije? Kako danas merimo uspeh PR-a?
Komunikacija se dosta promenila u poslednjoj deceniji i danas uključuje široki spektar aktivnosti koje su usmerene ka zaposlenima, potrošačima, ekspertima, onima koji kreiraju javno mnjenje i donosiocima odluka. Kvalitetno održavanje ovih odnosa i pozicioniranje i usmeravanje poslovne strategije u odnosu na sve dinamičniji eksterni kontekst u kome danas živimo i radimo je izuzetno važno i u velikoj meri doprinosi poslovnom uspehu. U zavisnosti od industrije taj uspeh možemo meriti stepenom identifikacije sa korporativnom kulturom, zadovoljstvom i angažmanom zaposlenih, dugoročnim poverenjem u brend, otpornoscu brenda na krize, vidljivosti brenda i lidera kompanije u javnosti i slično.

Da li upravo komunikacija danas pravi razliku na tržištu?
Komunikacija može da napravi ključnu pozitivnu razliku ukoliko je u pitanju dobar poslovni plan, proizvod ili usluga. Sama komunikacija dugoročno ne može da kompenzuje nedostatak kvalitetne poslovne strategije i takvi pokušaji se obično ne završe slavno.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Oni koji ostave profesionalni trag. Koji su maštoviti, neustrašivi, spremni da isprobaju nešto novo, da nekad pogreše a nekad ostvare izuzetne rezultate. Koji svojim potezima inspirišu druge, koji su etični, profesionalci sa integritetom, kolegijalni i spremni da dele znanje i izgrade narednu generaciju „remarkable“ kolega!

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Uvek na ljude! Kada prepoznate talenat, pomognete da neko ostvari svoje potencijale, da profesionalno ode „daleko i visoko“ je za mene momenat koji me najviše ispunjava.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!