Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Komunikacija ne može da kompenzuje nedostatak kvalitetne poslovne strategije!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Maja Vujašković Đureinović, Country Communication Manager, IKEA South East Europe.

U kojoj meri danas komunikacijske aktivnosti utiču na ukupne poslovne rezultate kompanije? Kako danas merimo uspeh PR-a?
Komunikacija se dosta promenila u poslednjoj deceniji i danas uključuje široki spektar aktivnosti koje su usmerene ka zaposlenima, potrošačima, ekspertima, onima koji kreiraju javno mnjenje i donosiocima odluka. Kvalitetno održavanje ovih odnosa i pozicioniranje i usmeravanje poslovne strategije u odnosu na sve dinamičniji eksterni kontekst u kome danas živimo i radimo je izuzetno važno i u velikoj meri doprinosi poslovnom uspehu. U zavisnosti od industrije taj uspeh možemo meriti stepenom identifikacije sa korporativnom kulturom, zadovoljstvom i angažmanom zaposlenih, dugoročnim poverenjem u brend, otpornoscu brenda na krize, vidljivosti brenda i lidera kompanije u javnosti i slično.

Da li upravo komunikacija danas pravi razliku na tržištu?
Komunikacija može da napravi ključnu pozitivnu razliku ukoliko je u pitanju dobar poslovni plan, proizvod ili usluga. Sama komunikacija dugoročno ne može da kompenzuje nedostatak kvalitetne poslovne strategije i takvi pokušaji se obično ne završe slavno.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Oni koji ostave profesionalni trag. Koji su maštoviti, neustrašivi, spremni da isprobaju nešto novo, da nekad pogreše a nekad ostvare izuzetne rezultate. Koji svojim potezima inspirišu druge, koji su etični, profesionalci sa integritetom, kolegijalni i spremni da dele znanje i izgrade narednu generaciju „remarkable“ kolega!

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Uvek na ljude! Kada prepoznate talenat, pomognete da neko ostvari svoje potencijale, da profesionalno ode „daleko i visoko“ je za mene momenat koji me najviše ispunjava.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!