Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 107

IQOS brend sa velikom misijom – svet bez duvanskog dima

0

Veliki brendovi – velika misija. IQOS je brend koji je ispred sebe postavio jednu takvu – zameniti cigarete boljom alternativom za sve punoletne pušače koji bi inače nastavili da koriste cigarete.

REMARKABLE stručnjaci donose potpune promene!

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Milivoj Đorđić, General Manager Adria Region, SmartPoint Adria, rekao je…

Kompanija PepsiCo generalni je sponzor Mark Awards 2022!

Kompanija PepsiCo, ove godine, generalni je sponzor projekta Mark Awards 2022. Kako navode u kompaniji, Mark Awards jedan je od najperspektivnijih i najvažnijih projekata za razvoj tržišta marketinških komunikacija u Srbiji, pa samim tim i unapređenja položaja marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama.

REMARKABLE stručnjak je osoba koja pravi istinski uticaj u svom okruženju!

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Aleksandar Goračinov, Partner, Evoke Group, rekao je…

Objavljeni rezultati ECM 2022

0

SVET – European Communication Monitor objavio je najnovije podatke i trendove iz prakse strateškog komuniciranja širom Evrope. ECM 2022 zasniva se na odgovorima 1.672 komunikacijskih stručnjaka iz 43 evropske zemalje.

Ljubavno pismo TikTok-u

Ukoliko bi neko želeo da stvori svoj idealni svet, bilo bi mu dovoljno da provede nekoliko dana na TikTok-u.

REMARKABLE poslovni rezultati su dugoročni i prosperitetni!

0

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Neda Đokić, Managing Director, HEINEKEN Srbija, rekla je…

Komunikacija sa potrošačima važnija je nego ikada, a to je posao marketinga i PR-a!

0

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Marko Njavro, General Manager SBU Snacks, Atlantic Štark, rekao je…

Zavirite u kreativni proces iza Infostud kampanje

Svi smo se bar jednom žalili svom frizeru, barmenu, porodici i prijateljima, na šefa, uslove rada, kolege sa posla. Upravo zbog toga smo mogli da se poistovetimo sa kampanjom kompanije Infostud, koju je osmislio i realizovao McCann Beograd. O ideji iza ilustrovanih likova u reklamnom spotu i tome kako je tekao proces stvaranja ilustracija i njihovog animiranja, razgovarali smo sa Jelenom Grahovac, Head of Art i Nikolom Mijailovićem, Junior grafičkim dizajnerom agencije McCann Beograd.

Unificirajte svoj brend!

0

Termin „unified brend“ možda još uvek nije svima poznat, ali koncept koji se iza njega krije svakako jeste. Unificirani brending podrazumeva koncept objavljivanja jedinstvene poruke za sve proizvode i usluge kompanije. Objedinjeno brendiranje usklađuje sve strategije brendiranja unutar organizacije kako bi proizvelo pozitivno iskustvo za sve korisnike.