today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pozitivan trend poslovanja agencija za kliping i analizu medija

Marketing mreža, u proteklih nekoliko meseci, sprovela je temeljnu i dubinsku analizu agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, pod nazivom Agency Report. U nastavku objavljujemo rezultate istraživanja koji se odnose na poslovanje agencija za usluge klipinga i analizu medija u 2021. godini.

Novosadska agencija NINAMEDIA KLIPING, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po svim kriterijumima analize, već punih pet godina. Ova agencija, u 2021. godini, zabeležila je povećanje poslovnog prihoda za 18,16%, odnosno 58,7 miliona dinara više nego u 2020. Kada je u pitanju neto dobit, ova agencija zabeležila je rast od 17,89% u odnosu na prethodnu godinu. Tim Ninamedia agencije uvećan je u 2021. za 2,13%.

Druga na rang listi po poslovnom prihodu, i treća po neto dobiti, nalazi se agencija KLIPING. Ova agencija posluje u okviru Newton Media Grupe, koja ima predstavništva u pet država regiona. Kliping je zabeležio povećanje poslovnog prihoda za 12,4%, dok je neto dobiti opala za 45,61%. Broj zaposlenih uvećan je za 23,08%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu, i na drugom po neto dobiti, nalazi se REAL TIME CLIPPING. Ova agencija, jedina u grupaciji, zabeležila je blagi rast poslovnog prihoda u 2021. od 0,73%, ali rast neto dobiti za 11,58% i rast broja zaposlenih za 5,56%.

DIGITAL ELEMENT, koji posluje kao zasebno pravno lice u okviru Represent Systema, zabeležio je najveći rast prihoda u grupaciji kliping agencija od 25,07%, rast broja zaposlenih od 12,5%, ali pad neto dobiti za 70,09%.

Agencije za usluge klipinga i analize medija najmanja su grupacija agencija sa svega četiri pravna lica koja primarno posluju u ovoj oblasti.

Ukupan poslovni prihod agencija za usluge klipinga i analizu medija u 2021. porastao je za 15,69%, dok je neto dobit porasla za 3,53%. Broj zaposlenih u agencijama za usluge klipinga veći je za 6,85%, a u 2021. iznosio je 156.

Cela grupacija kliping agencija beleži rast poslovnog prihoda u 2021. godini, kao i broja zaposlenih. Ipak dve od četiri agencije nisu uspele da ostvare rast neto dobiti. S druge strane, imajući u vidu rast poslovnih prihoda cele grupacije, moglo bi se reći da kliping agencije nisu osetile post COVID-19 krizu i da su uspele da održe pozitivan trend poslovanja.

Celu tabelu pogledajte na platformi AdNetwork.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!