Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Građenje brenda definitivno je maraton!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Danijela Gašparac, Head Of Market Research – CEO Advisor, Telekom Srbija i Marketing and Communication Consultant, Srbija voz i UNDP.

Da li je građenje brenda sprint ili maraton?
Definitivno maraton jer je proces sastavljen od niza koraka koji zahtevaju planiranje, analizu, natprosečan trud, strpljenje i vreme. Vreme je potrebno i da bi se videli prvi rezultati. Ali svaki korak pojedinačno zahteva brzi pokret i brzu akciju, tako da je subjektivni doživljaj da učestvujete na maratonu koji trčite pejsom sprintera.

Šta danas znači inovativna marketinška komunikacija?
Često koristimo tu reč, tražimo inovativno rešenje, poruku ili format ali, kao i u mnogim drugim marketinškim terminima postoji opasnost da se izgubimo u prevodu. Nešto što je inovativno za mene, ne mora da bude za Vas. Nešto što je inovativno u kontekstu Srbija voza možda ne bi bilo inovativno ako bi došlo od mt:s-a. I obrnuto. Inovativna komunikacija dakle mora da bude drugačija za konkretan brend i ciljnu grupu kojoj je namenjena. Samim tim nema univerzalnog recepta za inovativnost. Sve zavisi od brenda koji šalje poruku i publike koja je prima. Na nama je da ih obe dobro poznajemo i razumemo da bismo mogli da napravimo razliku i tako postignemo taj „sveti gral“ advertisinga.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Više stvari, ali sigurno je da REMARKABLE stručnjak razume brend, konkurenciju i tržište. Ima energiju da „bdije“ nad brendom, fokus i brzinu da reaguje ad hoc kad treba, strpljenje da sačeka rezultate i, pre svega, posvećenost i elan da uvek i u svakom trenutku izvuče najbolje od ljudi sa kojima radi, bilo da su to kolege u kompaniji ili u agenciji. Iliti drugačije rečeno – remarkable stručnjak zna da je suštinski remarkable samo onda kada je tim sa kojim radi takođe takav.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Teško je izdvojiti, iskreno mislim da sam imala privilegiju da tokom dosadašnje karijere radim na projekatima na koje sam izuzetno ponosna, kao i da vodim sjajne brendove koje sam iskreno volela, a volim ih i dalje. Ako bih morala da izdvojim, onda bi to bio projekat rebrandinga Srbija voza i razvoj brenda Soko. To je definitivno najkompleksniji i najizazvniji projekat koji sam vodila. Ponekad mi deluje nemoguće šta smo uspali da ostvarimo za kratko vreme, mogu samo da kažem – kada imaš dobar tim oko sebe, kada veruješ u brend na kome radiš, svaki izazov je inspiracija a svaki proces uživanje.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!