Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

I pored ekspanzije TikTok-a, nisam pristalica donošenja brzih odluka bez dublje analize!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Jugoslav Škarić, Digital Marketing Manager, Lidl Srbija.

Kako danas merimo uspeh brenda na digitalnim kanalima? Da li je danas presudan broj lajkova?
Na ovo pitanje ne postoji univerzalan odgovor već uspeh zavisi od strategije koju postavimo i cilja koji želimo da postignemo. Lično uspeh brenda posmatram kroz svaku kampanju posebno i za svaku postavljam KPI-jeve u zavisnosti od vrste, karaktera i namene kampanje. Negde su to lajkovi ili klikovi, negde reach, negde konverzije, a negde sveukupan engagement.

Kakvo nam digitalno iskustvo brendovi u Srbiji danas kreiraju?
Digital u Srbiji je u velikoj ekspanziji poslednjih godina. Promene koje se dešavaju na svetskom nivou, uz pandemiju i trenutnu krizu doprinose da se digital ubrzano razvija i da mu se posvećuje mnogo veća pažnja nego ranije. Samim tim primetne su promene u kreiranju korisničkog iskustva na digitalnim kanalima koji su odavno prestali da budu kanali pukog oglašavanja i prerasli u kanale koji korisniku donose dodatnu vrednost i emotivno ga vežu uz brend. Ipak kada je sveukupno iskustvo u pitanju, da bi ono bilo potpuno mora da postoji šira sinergija komunikacije sa korisnikom putem tradicionalnih medija, licem u lice na prodajnom mestu, kroz korisničku podršku itd. Sam digital nije dovoljan.

Da li bi brendovi trebali da uskoče u brzi voz TikToka? Zašto?
I pored velike ekspanzije TikTok-a, nisam pristalica donošenja brzih odluka bez dublje analize. Ova mreža trenutno beleži sjajne rezultate, ali šire gledano ako posmatramo ciljnu grupu, trendove i kreativni koncept, svaki brend treba da proceni da li može da iskoristi potencijal ove mreže ili ne.

Svakako mislim da nas u bliskoj budućnosti na digitalu očekuju mnogo veće promene od Tik Toka koje nam donose nove mreže i pre svega WEB3 za koji svi treba da se pripremimo.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Najiskrenije u karijeri sam najponosniji na posao kojim se bavim. Ne bih to vezivao za pojedinačno priznanje ili neki rezultat, već za sam posao koji mi daje mogućnost da svakoga dana nešto novo naučim i da testiram i merim stečeno znanje.

Takodje, smatram da iza uspeha pojedinca stoji tim, i jako sam ponosan na tim ljudi sa kojima imam sreću i čast da radim. Ovom prilikom želim da im se zahvalim što me čine boljim i na rezultatima koje zajedno postižemo

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!