Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

REMARKABLE stručnjak je onaj ko ne odustaje kada naiđe na prepreku već joj ide u susret!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Minja Jugović Janjić, Direktor sektora za marketing i komunikacije, SBB.

U kojoj meri danas marketinške aktivnosti utiču na ukupne poslovne rezultate kompanije?
Mislim da je slična situacija kada govorimo čak i o različitim industrijama i da medijska prisutnost nekog brenda se direktno reflektuje na poslovne rezultate. Danas su marketinške aktivnosti bitnije nego ikad, promenili su se kanali komunikacije i različiti pristupi u obraćanju različitim ciljnim grupama, jer digitalno doba je donelo i druge vidove kanala komunikacije. Tako da je npr. dobri stari word of mouth dobrim delom zamenjen influenserima koji na instagramu kroz video testemonijale predstavljaju različite proizvode ili kroz videe na TikToku koji galopirajuće uzima primat na društvenim medijima. Broj brendova koji se bori za svoju publiku i prodajne rezultate raste, dok tržište komunikacija postaje prezasićeno i potrebno je primenjivati inovativnu mudru kreativnu strategiju kako bi pogodili – zainteresovali ciljnu grupu. Takođe, neophodno je aktivno pratiti svetske trendove i uvek biti korak ispred konkurencije, zanimljiv, drugačiji, ali i istinit jer današnja potrošači ili korisnici ne praštaju, a svi oni su ujedno i mediji.

Koliko je za marketing stručnjake teško vođenje nekoliko tržišta istovremeno?
Godinama sam na grupnom nivou pokrivala sva tržišta na kojima United Group posluje. Protekle tri godine u okviru SBB-a Srbiju i Makedoniju, ali ujedno usko sarađujem i pružam podršku kolegama sa drugih tržišta. Uporedni rad na više tržišta nije lak i zahteva maksimalnu posvećenost poslu i dostupnost u skladu sa različitim državnim praznicima i vremenskim zonama itd. Svako tržište je priča za sebe i potrebno je da sagledate sve njegove prednosti i nedostatke kao i da aktivno pratite i rad konkurekcija na raličitim tržištima što je često obimno, time consuming i izazovno. Važno je da detaljno i dobro sagledavate sliku svakog tržišta a sreća je kada možete da primenite neki know how sa drugog tržišta, što vam daje i prednost da brzo reagujete. Ukoliko imate tim koji je već uhodan i organizovano, odgovorno i posvećeno radi sa vama, onda je put ka dobrom rezultatu lakši. Sva ta dinamika rada za različita tržišta i drugačiji pristupi su nešto što mene lično motiviše da nađem sa mojim timom najbolja moguća rešenja i pripremimo komunikaciju koja će doneti najbolje moguće rezultate. Posao za više tržišta nikad nije dosadan, a kada ostavite neki trag i znate da ste pomogli prodaji ili produktu ili kontakt centru u nekoj zemlji i da ste zajedno došli do uspeha onda se trud koji ste uložili isplatio kao i rad na putu sa istim ciljem, a to je da u svakoj zemlji imate zadovoljne korisnike.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
To je onaj ko svojom kreativnošću i znanjem uvek doprinosi više. Neko ko ne odustaje kada naiđe na prepreku već joj ide u susret i iznalazi načine da je prevaziđe smireno i hrabro. To je neko ko lepo sarađuje sa svim kolegama i čija podrška i motivacija služe za primer celom timu.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Za 17 godina radnog iskustva, bilo je ih je puno. Svakako bih mogla da istaknem našu kampanju i događaj povodom dvadesetog rođendana SBB-a, gde smo se potrudili da na jedan tehnološki inovativan i moderan način u pozorištu Madlenijanum proslavimo i obeležimo 20 godina poslovanja. U rekordnom roku od mesec dana ozbiljnih priprema, proba i organizacije velikog tima (produkcionog Zoom Media, kreativnog Peđa Marković, Time Code, Fried, operativnog – Marketing i PR tim SBB-a, igračke trupe Milan Gromilić, učesnika – Mladih talenata SBB-a i Lene Kovačević), gde su se u tri novoa projekcije isprepletali led ekrani, hologramska mreža i mapiranje i kroz igru i animaciju u 30 minuta, uspeli smo da zasenimo prisutne. Sigurna sam da je ovaj event u 2022. godini pomerio granice kada su u pitanju poslovni događaji i postavio neke nove trendove na srpsko tržište.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!