Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Digital Element: Srbi se humorom bore protiv inflacije

Iz dana u dan smo svedoci raznih poskupljenja u zemlji i regionu. O inflaciji se uveliko priča na ulici, u javnom prevozu, na poslu, među prijateljima. Svakodnevni rast cena nikoga ne ostavlja ravnodušnim, pa nije iznenađenje što su se portali i društvene mreže usijali od komentara. Digital Element je zanimalo šta se o stalnom rastu cena piše na digitalnim kanalima.

Od početka avgusta o poskupljenjima naše digitalne platforme su zabeležile 18,9K objava, a u prethodnih mesec dana čak 60,7K objava bilo je posvećeno rastu cena sa ukupnim engagement-om od 174,9K. Da su ljudi opterećeni poskupljenjima dokazuje i povećanje broja vesti u poslednjih 30 dana za čak 1.500 odsto u odnosu na prethodni mesec.

I dok su pojedini korisnici društvenih mreža zabrinuti i razmišljaju na koji način mogu da uštede, drugi po starom dobrom običaju humorom rešavaju probleme.

Tako smo na društvenim mrežama mogli da pročitamo razne zanimljive komentare: „Sve poskupelo, sreća pa je plata ostala ista da bar imamo neku stabilnost“, napisao je jedan tviteraš.

Drugi tviteraši su zabrinuti da li je i hrana u skupštinskom restoranu poskupela.

U poslednjih mesec dana o rastu cena se najviše pisalo na online portalima i na Twitter-u.

Korisnike društvenih mreža najviše brinu poskupljenja struje, gasa, goriva, registracije vozila i osnovnih životnih namirnica, a kako se povodom poskupljenja osećaju ljudi u Srbiji slikovito može da pokaže naša analiza sentimenta koja pokazuje da više od polovine ljudi oseća ljutnju (50.5%), a dominantna osećanja su i strah (20%) i tuga (16%).

Zanimljivo je da su u diskusiji na društvenim mrežama učestvovali gotovo podjednako i muškarci (50.1%) i žene (49.9%), a tema najviše intrigira mlade između 25-34 godine.

Naša Heat Map pokazuje da je inflacija pogodila kako Srbiju, tako i okolne zemlje, pa na slici ispod možemo videti kako region ,,gori“ od vesti i komentara.

Brojne reakcije na Twitter-u (1,4K) o ovoj temi izazvao je i komentar Biljane Stepanović, glavne urednice časopisa ,,Nova ekonomija“ i osnivača i generalnog direktora medijske kuće Business Info Group:
„Ovaj rat što je sad izbio, mora opet da izbija i u septembru, kad poskupi struja. A na zimu ako krenu restrikcije i veća poskupljenja mora neki širi, regionalni? Saberite se, aman radikali“

Goran Radosavljević, direktor Instituta FEFA i profesor na FEFA fakultetu, čestitao je poskupljenje struje svima koji slave uz kritiku na račun EPS-a. „Čestitam poskupljenje struje svima koji slave! Red je da i građani podele deo tereta nastalog lošim upravljanjem EPS-om.”

Autor: Sandra Tmušić, Digital Element

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!