Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1045

SENSATION se vraća u Beograd!

0

Sensation se vraća u Beograd 12. maja, ali ovoga puta sa potpuno novim konceptom pod nazivom „Innerspace“. Ovo je drugi put da je Beograd domaćin ovog planetarnog muzičkog fenomena.

Izbore više nije moguće dobiti bez prisustva na društvenim mrežama

0

Komunikacijski savetnik u hrvatskoj agenciji „Stratego PR savjetovanje“ (http://strategopr.biz/) Krunoslav Vidić specijalno za Marketing mrežu govori o protekloj izbornoj kampanji u Hrvatskoj, u kojoj meri onlajn kampanja može da pokrene birače da izađu na izbore, kao i kako izgraditi reputaciju političara na Internetu.

U Srbiji prava dokumentarna fotografija gotovo ne postoji

0

Dugogodišnji fotograf i predavač na Beogradskoj politehnici i na Fakultetu za medije i komunikacije Univerziteta Singidunum Aleksandar Kelić specijalno za Marketing mrežu govori da li u Srbiji postoji dokumentarna fotografija, kako se ona projektuje kroz medije, kao i na koji način fotografija može da „promeni svet“.

Oglasni spot za Audi u stilu filma Sumrak saga

0

Prenos Super Bowla, finalnog takmičenja play-offa severnoameričke narodne lige u američkom fudbalu, u SAD-u je veoma popularan, a proizvođači automobila se trude da za ovu priliku pripreme što kreativnije oglasne spotove. Najnoviji video nam predstavlja Audi, koji promoviše nova LED svetla na modelu Audi S7.

Ujedinjeni za decu

0

U saradnji sa UNICEF-om i Centrom za porodični smeštaj dece i omladine Beograd, kompanija Telekom Srbija obezbedila je paketiće i poklone za devojčice i dečake koji žive u hraniteljskim porodicama u Beogradu, sa željom da im ulepša početak nove godine.

Pomoću MolEclipp-a omogućeno praćenje društvenih mreža

Na domaćem tržištu prvi put je dostupna MolEclipp usluga koja kompanijama i pojedincima omogućava praćenje društvenih mreža, poput Fejsbuka, Tvitera, LinkedIna, kao i drugih, manje popularnih mreža. Prepoznavši značaj i ulogu Interneta kao izuzetno uticajnog medija, nova usluga agencije RealTime Clipping pored informisanja o aktivnostima na sajtovima i društvenim mrežama, nudi i praćenje komentara, diskusija, kao i detaljnu analizu prisustva i delovanja na Internetu.

Alternative History

0

Grafički dizajner Vjeko Sumić predstaviće se izložbom „Alternative History“, koja će biti održana od 4. do 10. februara u Kulturnom centru „Grad“.  Izložba će biti otvorena u 20h, a tema je autorsko viđenje raznih događaja tokom 2010. godine kroz maštovite ilustracije.

Novi oglasni spot za Suzuki Kizashi

0

Suzuki je svoj „Super Bowl“ oglasni spot lansirao pre čuvenog finala u američkom fudbalu, tako da je ona stigla na YouTube.

Počela registracija „.СРБ“ domena

0

Upravni odbor Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) odlučio je da registracija ćiriličnog „.СРБ“ internet domena započne danas.

Izabran najbolji ukus čipsa u Srbiji

0

Jedinstveni nacionalni konkurs „Koji je tvoj Chipsy ukus?“ završen je, a pobednica je Sonja Stanković iz Pančeva sa predlogom Chipsy kiseli krastavčići. Vlasnica pobedničkog ukusa koji je dobio više od 60 odsto glasova, kao nagradu osvojila je čak tri odsto od prodaje ovog Chipsy ukusa u 2012. godini i 10.000 evra.