Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1044

Konferencija „Share2“ krajem aprila

Druga po redu „Share“ konferencija posvećena novim medijima, Internetu, tehnologiji i muzici, biće održana od 26. do 28. aprila ove godine u Beogradu.

Proširi svoje vidike!

2

„Career Days“, dvodnevni sajam edukacije, praksi i poslova, održaće se 19. i 20. aprila ove godine u  Belexpo centru u Beogradu.

Novac je neophodan za kvalitetne i dobro urađene kampanje

0

Nezavisni konsultatnt za PR i CSR Maja Dželatović specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri je ekonomska situacija uticala na kvalitet marketinških i PR kampanja, na koji način smanjeni budžeti mogu dugoročno da utiču na poslovanje, ali i koliko su kompanije u Srbiji društveno odgovorne.

Dva prestižna priznanja za Hyundai Santa Fe

0

SVET – Jedan od najpoznatijih Hyundai SUV modela – Santa Fe, nedavno je dobio dve prestižne nagrade. Priznanje za “najbolji izbor bezbednog vozila za 2011. godinu“ dobio je od strane I.I.H.S. instituta, američke neprofitne organizacije čiji je cilj smanjenje broja udesa, povreda i šteta u saobraćajnim nesrećama. Drugo priznanje koje je osvojio Santa Fe je za “najbolje polovno vozilo u 2011. godini“ koji je ovaj Hyundai SUV dobio od poznatog automobilskog magazina iz Velike Britanije “WhatCar“.

Kupovina koja nudi više od očekivanog

0

Marketing menadžerka kompanije „MasterCard Europe“ za balkanski region i Rumuniju Joana Gorgenanu specijalno za Marketing mrežu govori na koji način izgraditi poverenje kod korisnika bankarskih usluga, koji kanali komunikacije su najpogodniji, ali i predstavlja novi MasterCard Elite program i PayPass tehnologiju koja je uvedna i u Srbiji.

More4 Brand Identity

0

SVET – Vizuelni identitet britanskog TV Kanala “More4” kreirao je londonski dizajn studio ManvsMachine.

Deluje! Pogledajte kako …

0

Agencija BBH London kreirala je globalnu kampanju pod nazivom „Unleash the Chaos“ (Oslobodi haos), koja na dramatičan način prikazuje privlačnost koju oba pola počinju da osećaju kada koriste Axe.

Proterivanje iz oglasa „najbolji“ i „najjeftiniji“

0

REGION – Oglašavanje trgovine kao najjeftinije ili proizvoda kao najboljeg, bez ikakvih dokaza, u Republici Srpskoj tretiraće se kao obmana kupaca ili potrošača, koja se može kazniti i zabraniti, predviđeno je nacrtom prvog zakona o nedopuštenom oglašavanju koji je pripremilo Ministarstvo trgovine i turizma RS, a koji će razmatrati Narodna skupština RS već na sledećoj sednici.

Duša juga

2

Zaječarska pivara, u saradnji sa beogradskom agencijom “Grey”, osmislila je i kreirala novi oglasni TV spot u cilju promocije Zaječarskog niskopasterizovanog piva.

Medijski zakoni biće doneti u roku

Realizacija akcionog plana Medijske strategije teče po utvrđenim rokovima. Radi se na Zakonu o elektronskim komunikacijama, završava se rad na formiranju radne grupe za izradu novog Zakona o javnom informisanju. Upućena je i inicijativa na adrese više ministarstava da se preispita mogućnost izmene zakona iz njihove nadležnosti, a u skladu sa ciljevima strategije, rekao je za dnevni list „Danas“ Predrag Marković, ministar kulture, informisanja i informacionog društva. Prema njegovim rečima, završava se i rad na formiranju komisija koje će razmatrati pristigle prijave po raspisanim konkursima za sufinansiranje medijskih sadržaja.