Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Kriza podstiče kreativnost

Kreativna direktorka beogradske agencije „McCann Erickson“ Jana Savić-Rastovac specijalno za Marketing mrežu govori da li kriza guši kreativnost, čime se treba voditi pri kreiranju kampanje, kao i u kojoj meri je digitalizacija izmenila oglašivačku industriju.

Kakva je strategija agencije McCann Erickson u pristupu klijentima čiji su budžeti za marketinške aktivnosti sve tanji zbog krize?
Strategija je partnerstvo, kako u okolnostima krize, tako i van nje, a ključevi uspeha su znanje i posvećenost, individualni talenti i zajednička strast.

U kojoj meri kriza guši/podstiče kreativnost u oglašivačkoj industriji?
Prvi kanski Lav za Srbiju, kampanje u najužem izboru na festivalima „Eurobest“ i „Golden Drum“, nagrade na portalu „Ads of the world“, nekoliko priznanja dodeljenih od strane UEPS-a  – sve nam se ovo dogodilo u doba krize. Mislim da je ovo pravi odgovor na vaše pitanje.

Budući da ste kreativac, čime se vodite kada osmišljavate i kreirate kampanju za nekog klijenta?
Vodim se, pre svega, temeljnom analizom brenda i korisnika, dobro postavljenom strategijom i svojom kreativnom intuicijom.

U kojoj meri su digitalizacija i društvene mreže izmenile kreativnu industriju i kako se prilagoditi promenama?
Čini mi se da je kreativna industrija još pomalo zbunjena potresom koji je digital uneo u sferu oglašavanja, iako je on već sasvim izvesno deo nove realnosti. Verujem da nas u Srbiji najuzbudljivije iz digitalne sfere tek očekuje i da će pojedini aspekti ovog medija zauvek promeniti odnos brendova prema svojim korisnicima. A kreativnost, kao i uvek – nova, uzbudljiva, iskrena, papir ili interfejs, svejedno.

Kako biste ocenili trenutnu situaciju u kreativnoj industriji u Srbiji, a kako je vidite za pet godina?
To što ne radimo u Londonu ili Njujorku ne sprečava nas da glavama budemo u centru zbivanja.
Internet je, što se mene tiče, izbrisao sva moguća opravdanja. Stalna edukacija, temeljno istraživanje, praćenje trendova u industriji, tehnoloških inovacija, za nas u agenciji to je obavezna lektira koju ne čitamo pod moranjem, već zato što želimo.
Što se tiče ocene stanja kreativne industrije u Srbiji – za ono što sa sigurnošću znam da možemo, ocena je deset, a za ono što je ostvareno ocena je u proseku – šest.

Autor: Ivana Parčetić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!