today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

„Univerexport“ proširio asortiman zdrave i organske hrane

Kompanija „Univerexport“ saopštila je da je proširila asortiman organske i zdrave hrane i da od nedavno ovaj segment broji preko 300 proizvoda i obuhvata sveže namirnice, odnosno voće i povrće, od kojih je jedna trećina organskog porekla i sastava.
Od septembra prošle godine „Univerexport“ je pokrenuo kompletno nov koncept organske hrane, a proces proširenja asortimana i edukacije potrošača o zdravoj i organskoj hrani i piću, bio je zaista pionirski poduhvat. Da bi se potrošačima na što lakši način predstavio novi koncept, celokupan asortiman zdrave hrane u „Univerexport“ maloprodajnim objektima, sveden je pod jedinstven vizuelni identitet, prepoznatljivog imena i slogana: „Zdrava hrana-zagrizi zdravo“ – navedeno je u saopštenju.
Kako je saopšteno, vidljiv rezultat, nakon uloženog truda i energije, jeste činjenica da su kupci na domaćem tržištu već stekli značajno i opravdano poverenje u sve proizvode koji nose logo ili natpis „Zdrava hrana-zagrizi zdravo“. Među mnoštvom uvoznika zdrave hrane mogu se pronaći i „Pretti Organic“ (organska testenina, supe, čokolade…), „Beyond“ (razne vrste organskih žitarica, semena, egzotične vrste pirinača i pasulja…), „Bio Spajz“, kao jedan od poznatijih uvoznika organske hrane, „BioOrganic“ (organski namazi od rogača i organski vafl proizvodi).
Značajno mesto u prodaji organske hrane imaju i domaći proizvođači, a potrošači, između ostalog, mogu samo u „Univerexport“ maloprodajnim objektima da pronađu proizvode Farma Porodice Janoš Farago, koja se bavi uzgojom i prodajom organskih začina i čajeva. U prodaji su prisutni i proizvodi porodične farme Mamuzić, koji se bave proizvodnjom organskog brašna (pšenično, speltino, ražano i ječmeno) i organskog povrća. Na sektoru voća i povrća, tokom cele godine, može se pronaći voće i povrće organskog porekla, već prepoznatljivog brenda „Vozar“.
Da bi se potrošaču posebno „približila“ ova robna kategorija, kao i da bi se potrošaču pružile sve traženije informacije o zdravoj hrani, u svim maloprodajnim objektima Univerexport-a, sektori zdrave hrane posebno su pozicionirani i vidno obeleženi, a ovaj deo asortimana potrošačima nudi i bezglutenske proizvode, integralne žitarice, biljna mleka, biljne veganske namaze, najkvalitetnija nerafinisana hladna ulja, posebnu kolekciju začina „Wieberg“, organski hleb, izuzetnu kolekciju aromatičnog i lekovitog bilja, kao i specijalizovane dijabet proizvode.
„Osluškivanjem tržišta, shvatili smo da su zahtevi potrošača za postojanjem širokog asortimana zdrave hrane sve učestaliji i „glasniji“. Osnovni cilj uvođenja organske i zdrave hrane jeste pružiti potrošačima organski čist proizvod, proveren i kvalitetan, sa vrlo jasnim stavom, koji pružamo novim konceptom asortimana zdrava hrana-zagrizi zdravo“, navela je Olivera Ćirković, PR menadžerka kompanije „Univerexport“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!