Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

“IntegracIAA” – prvi događaj Mladih profesionalaca

Sekcija Young Professionals srpskog ogranka IAA, uz podršku kompanije Coca-Cola, FullHouse Group, Spark, ZenithOptimedia, McCann i Digital Printing Centra, organizuje 14. februara u galeriji O3one, svoj prvi edukativni događaj, pod nazivom “IntegracIAA”.
Osnovna ideja je da se ukaže na značaj edukacije u sferi marketinških komunikacija, ali i da se na jednom mestu okupe predstavnici marketinške struka, studenata i članovi srpskog ogranka IAA, najstarije međunarodne asocijacije koja okuplja predstavnike oglašivača, agencija i medija.
Suočeni sa konstantnim progresom informacione tehnologije, svakodnevnim inovacijama kanala komunikacije i sve većom dominantnošću društvenih medija kao prostora za slanje marketinških poruka, način komunikacije sa potrošačima se potpuno menja i dobija nove dimenzije. Koliko su ovi trendovi zastupljeni u oglašivačkoj industriji u Srbiji, koliko izazova, ali i prednosti donose sa sobom i da li je pojam integrisanih marketinčkih komunikacija samo mit ili neophodnost – samo su neke od tema koje će biti pokrenute tokom predavanja i radionica u okviru “IntegracIAA”. Predavanje će otvoriti teorijski objektivni osvrt na tradicionalne i savremene kanale komunikacije, a predstaviće se i zanimljivi rezultati skorašnjih istraživanja u ovoj oblasti. Potom će predstavnici agencije Executive Group na praktičnom primeru pokazati učesnicima kako da na najbolji način primene koncept integrisanih marketinčkih komunikacija. U završnom predavanju, predstavnik Nielsen agencije, ukazaće ne efikasnosti i potencijal različitih kanala komunikacije.
„Odabrali smo temu, koncept i mesto događaja koji na najbolji način opisuju ono što Sekcija Mladih profesionalaca zaista predstavlja – entuzijazam, energiju, ljubav prema marketingu i potrebu da se uradi nešto novo i jedinstveno. IntegracIAA je najbolji način da široj stručnoj javnosti predstavimo naše postojanje, aktivnosti i dalje planove, ali i da afirmišemo mlade, talentovane pojedince da postanu naši članovi i time naprave značaj iskorak u svom usavršavanju“, izjavio je predsednik Sekcije Mladih profesionalaca, Đorđe Janković.
Događaj će biti upotpunjen izložbom “BeogrART” koja će prikazati umetničke pristupe integracije Beograda, kroz objektiv i četkicu mladih umetnica Branke Nedimović i Jelene Milović.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!