Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

“IntegracIAA” – prvi događaj Mladih profesionalaca

Sekcija Young Professionals srpskog ogranka IAA, uz podršku kompanije Coca-Cola, FullHouse Group, Spark, ZenithOptimedia, McCann i Digital Printing Centra, organizuje 14. februara u galeriji O3one, svoj prvi edukativni događaj, pod nazivom “IntegracIAA”.
Osnovna ideja je da se ukaže na značaj edukacije u sferi marketinških komunikacija, ali i da se na jednom mestu okupe predstavnici marketinške struka, studenata i članovi srpskog ogranka IAA, najstarije međunarodne asocijacije koja okuplja predstavnike oglašivača, agencija i medija.
Suočeni sa konstantnim progresom informacione tehnologije, svakodnevnim inovacijama kanala komunikacije i sve većom dominantnošću društvenih medija kao prostora za slanje marketinških poruka, način komunikacije sa potrošačima se potpuno menja i dobija nove dimenzije. Koliko su ovi trendovi zastupljeni u oglašivačkoj industriji u Srbiji, koliko izazova, ali i prednosti donose sa sobom i da li je pojam integrisanih marketinčkih komunikacija samo mit ili neophodnost – samo su neke od tema koje će biti pokrenute tokom predavanja i radionica u okviru “IntegracIAA”. Predavanje će otvoriti teorijski objektivni osvrt na tradicionalne i savremene kanale komunikacije, a predstaviće se i zanimljivi rezultati skorašnjih istraživanja u ovoj oblasti. Potom će predstavnici agencije Executive Group na praktičnom primeru pokazati učesnicima kako da na najbolji način primene koncept integrisanih marketinčkih komunikacija. U završnom predavanju, predstavnik Nielsen agencije, ukazaće ne efikasnosti i potencijal različitih kanala komunikacije.
„Odabrali smo temu, koncept i mesto događaja koji na najbolji način opisuju ono što Sekcija Mladih profesionalaca zaista predstavlja – entuzijazam, energiju, ljubav prema marketingu i potrebu da se uradi nešto novo i jedinstveno. IntegracIAA je najbolji način da široj stručnoj javnosti predstavimo naše postojanje, aktivnosti i dalje planove, ali i da afirmišemo mlade, talentovane pojedince da postanu naši članovi i time naprave značaj iskorak u svom usavršavanju“, izjavio je predsednik Sekcije Mladih profesionalaca, Đorđe Janković.
Događaj će biti upotpunjen izložbom “BeogrART” koja će prikazati umetničke pristupe integracije Beograda, kroz objektiv i četkicu mladih umetnica Branke Nedimović i Jelene Milović.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!