Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1022

Transformacija uz pri-pejd bonus

0

REGION – U saradnji sa agencijom „Idea Plus“, kompanija ONE – Slovenia Telekom Group, osmislila je i kreirala novu kampanju u cilju promocije novih tarifnih paketa.

Balkan nije „bure baruta“ već bure kreativnosti!

0

Festival komunikacija odmora i razonode „FORFEST“ (http://www.forfest.me/) održaće se od 19. do 21. aprila ove godine u Budvi u Crnoj Gori. Tim povodom, direktor agencije „AMC Communications“ iz Crne Gore, koja je organizator ovog festivala, Velibor Zolak specijalno za Marketing mrežu govori zašto je festival ove godine promenio naziv, na koji način on doprinosi pozitivnom brendiraju Crne Gore na turističkoj mapi sveta, ali i ocenjuje turističke potencijale regiona.

Sada postoji mogućnost izbora!

0

PR menadžer kompanije Orion telekom Dejan Georgijev specijalno za Marketing mrežu govori o novoj TviT ponudi, koliko ova kompanija ulaže u oglašavanje, ali i da li imaju strategiju komunikacije na društvenim mrežama.

Telegraf.rs na Naslovi.net

0

„Naslovi.net internet kliping“, PR online monitoring servis, uvrstio je najbrže rastući domaći online info portal Telegraf.rs među više od 100 najbitnijih online info i news lokacija koje prati. Ovo je omogućeno uključivanjem Telegrafa među relevantne izvore čiji se tekstovi nalaze u bazi online objava veb agregatora Naslovi.net koja je izvor za ovaj danas neophodan PR alat.

Novo rukovodstvo UEPS-a

0

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) izabralo je na 39. Skupštini novi Upravni odbor koji će voditi ovo udruženje u narendom periodu.

Argeta raspisala konkurs za studente iz Slovenije

0

REGION – Robna marka Argeta je, u saradnji sa Studentskom sekcijom Društva za marketing Slovenije i Biotehničkim fakultetom raspisala projekt za studente u završnoj godini studija koji će povezati marketinšku i tehnološku struku.

Održana konferencija „The Corporate Communication Experience 2“

0

Nekadašnji privatni sekretar princeze Dajane, predstavnici kompanija Philips, Microsoft International i Royal Mail samo su neki od stručnjaka iz oblasti komunikacija koji su obeležili ovogodišnji najveći PR događaj u regionu „The Corporate Communication Experience 2″. Konferenciju je drugu godinu za redom organizovala agencije „The P. world“.

Mediji pod lupom u kampanji

Nevladine organizacije Biro za društvena istraživanja i Memo 98 iz Slovačke vršiće monitoring medija u predizbornom periodu u Srbiji, koji će trajati šest nedelja, a javnosti će biti predstavljena tri dvonedeljna izveštaja o izveštavanju glasila tokom kampanje, najavljeno je juče na konferenciji za novinare.

BINA 2012

0

Sedma Beogradska internacionalna nedelja arhitekture održava se od 19. aprila do 4. maja na temz „Energija grada“, a u fokusu je planetarni događaj Olimpijada kulture u Londonu. Manifestacija otvara dijalog između Londona i Beograda, upoznajući stručnu javnost, građane sa dinamikom arhitekture, značajem za naše živote i kreativnošću koju nam arhitektura pruža.

Da sigurne kuće budu još sigurnije

0

Kompanija Avon uručila je svoju prvu donaciju u Srbiji u okviru akcije „Reci NE nasilju u porodici“ koja je pokrenuta prošle godine i fokusirana je na programe edukacije, prevencije i pružanja podrške žrtvama. U želji da na poseban način obeleži Dan žena, Avon je u okviru akcije Fonda B92 donirao sredstva za nabavku sigurnosnog sistema za dve sigurne kuće u Pančevu i Somboru. Zahvaljujući ovoj donaciji, dva objekta će dobiti savremene sigurnosne sisteme koji su neophodni, jer u njima utočište nalaze žrtve porodičnog nasilja kojima i dalje preti opasnost od upornih nasilnika.