REGION – Izložba Marka Tadića „We used to call it: Moon“ biće otvorena 29. marta ove godine u 20 časova u zagrebačkoj LAUBI.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
REGION – Izložba Marka Tadića „We used to call it: Moon“ biće otvorena 29. marta ove godine u 20 časova u zagrebačkoj LAUBI.
Internet portal Yahoo! planira masovna otpuštanja, koja će najverovatnije rezultovati gubitkom posla za hiljade radnika te kompanije. Direktor kompanije Yahoo! Skot Tompson priprema otpuštanja, ali za sada nije bilo nikakvih zvaničnih najava u tom smislu. Međutim, nezvanično, hiljade ljudi će ostati bez posla u sklopu napora za restrukturiranje kompanije i prilagođavanja biznisa novonastalim poslovnim okolnostima i okruženjima.
U okviru akcije „Blic preduzetnik 2011“, koju su dnevna novina Blic i Banca Intesa sproveli petu godinu za redom, za najboljeg preduzetnika Srbije iz sektora malih i srednjih preduzeća proglašen je Dragan Ćirić, vlasnik preduzeća D-company iz Babušnice, koje se bavi proizvodnjom delova za automobile.
REGION – Slobodni i nezavisni mediji – ideal su svakog društva. Mediji koji se mogu kontrolisati – ideal su brojnih političara, iako su retki spremni to i javno da priznaju.
REGION – Agencija „Bruketa&Žinić OM“ organizuje izložbu u galeriji „Bačva“ Hrvatskog društva likovnih umetnika u Zagrebu čije je otvorenje u petak 16. marta u 20 časova, najavili su organizatori. Reč je o multimedijalnoj instalaciji čija je tema savremena komunikacija i mediji, dok sâm način njenog funkcionisanja posetioci treba sami da otkriju.
Kompanija Samsung Electronics predstavila je model GALAXY Pocket koji će od marta biti dostupan u Italiji, odakle će se postupno pojavljivati na tržištima Evrope, Zajednice nezavisnih država, Južne Amerike, Jugoistočne i Jugozapadne Azije, Bliskog istoka, Afrike i Kine.
Izborna lista ili kandidat moći će da iznajmljuju vreme na elektronskom mediju u trajanju do pet minuta dnevno, dok će emiter moći da emituje predizborni plaćeni program najviše 90 minuta dnevno, ali van udarnog termina, saopštila danas Republička radiodifuzna agencija.
Prvi dan konferencije „The Corporate Communication Experience II“ otvorila je Mery Jo Jacobi, jedna od najistaknutijih svetskih stručnjaka u reputacionom menadžmentu, koja je upravljala BP komunikacijom u vreme izlivanja nafte u Golfskom zalivu u Meksiku. „Reputaciju kompanija neće izgraditi kroz oglašavanje ili uz pomoć saopštenja za medije. Reputacija se gradi godinama, a kroz iskustvo i poverenje potrošača, odnosno marketingom od usta do usta. Ako je iskustvo potrošača veće od očekivanja, onda možete biti sigurni da ste na pravom putu“, navela je Mery Jo Jacobi.
U godini kada obeležava 20 godina postojanja u Srbiji, ogranak International Advertising Association (IAA) pokrenuo je najvažniji projekat kako za Asocijaciju, tako i za celu marketinšku industriju – pisanje predloga Kodeksa o oglašavanju.
Portal Toxel.com predstavio je nedavno nekoliko zanimljivih primera tzv. „ulične umetnosti“ francuskog umetnika koji se predstavlja pod pseudonimom OaKoAk. U nastavku izdvajamo neke od njih. Ovi primeri mogu da budu inspiracija za neke buduće gerila marketing kampanje.