Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1020

Kriza ne sme da bude izgovor za neetično ponašanje

0

Prvog dana konferencije „The Corporate Communication Experience II“ održana je regionalna panel diskusija na temu „Etike u oblasti komunikacija“, na kojoj su govorili predsednik Društva Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) Miloš Đajić, predsednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) Drenislav Žekić, menadžerka za odnose s javnošću i komunikacije kompanije „Coca-Cola“ za Srbiju, Makedoniju i Crnu Goru Milica Stefanović i menadžerka sektora edukacije u agenciji „Represent communications“ Lana Andrić.

Da li ste spremni za HR revoluciju?

2

Odbrojavanje je počelo. Vrhunski HR stručnjaci kompanija „Disneyland Paris“, „Gasprom International“, „Air France“, „eBay and PayPal“, „BP Europe“, „Hewlett Packard“, „Nomura“, „Marriott International“ predstaviće, 26. marta ove godine na događaju “HR Experience II” u hotelu Zira u Beogradu, najnovije trendove, izazove i svoja iskustva u rada u oblasti ljudskih resursa.

Televizije uzimaju najveći kolač, a Internet oglašavanje dostiglo 4,7 odsto

Prema poslednjim podacima agencije AGB Nilsen, mediji u Srbiji su u 2011. od oglašavanja zaradili ukupno 172 miliona evra, što je za 1,7 odsto manje nego u 2010. kada je ta cifra iznosila 175 miliona.

Umetnost od papira

0

Talentovani brazilski umetnik

Ovo je rezultat:

Slučajna greška ili …?

1

Najnoviji oglasni TV spot za čistač kamenca “Kalgon”, koji je emitovan na nekim televizijama sa nacionalnom frekvencijom, a koja je naknadno povučena, prikazuje mapu Srbije bez Kosova i Metohije i Vojvodine, piše Telegraf.

Sa Klipingom IZBORI 2012 kao na dlanu

0

Uoči početka predizborne kampanje 2012, agencija za praćenje i analizu medija Kliping (www.kliping.rs), najavila je početak praćenja i analize društvenih medija. Pored podataka o tome ko je najviše komunicirao na internetu i o kome se najviše priča, javnost će saznati i koja stranka najviše koristi moderne kanale komunikacije, kako online mediji utiču na klasične medije, gde vesti nastaju i kako se razvijaju, saopštila je ova agencija.

Izračunajte put do političkog uspeha

0

REGION – Za nešto manje od dva meseca, od 10. do 12. maja, u Dubrovniku okupiće se neki od najvažnijih i najuticajnijih evropskih i svetskih stručnjaka iz oblasti političke komunikacije, saopštilo je Evropsko udruženje političkih konsultanata (EAPC). Nakon Beča i Madrida koji su bili domaćini prethodna dva okupljanja, politički konsultanti, zajedno sa stručnjacima iz političkog marketinga, odnosa s javnošću, sociologa, psihologa i stručnjaka za istraživanje javnog mnjenja, razgovaraće o tome kako „izračunati put do političkog uspeha“.

Izvini, ali ona je ta!

0

U saradnji sa beogradskom agencijom „McCann Erickson“, Raiffeisen banka lansirala je nedavno novi oglasni TV spot u cilju promocije nove kartice za refinansiranje. Novi spot je dinamičan i zanimljiv, a u njemu su predstavljene razne situacije gde se ljudi rastaju i menjaju život. Kao podloga u TV spotu javlja se muzika pesme „Izvini, dušo, izvini“ grupe Sevdah baby.

Mesto PR stručnjaka je u UO!

0

Tokom prvog dana konferencije „The Corporate Communication Experience II“ na temu „Da li je PR stručnjacima mesto u Upravnom odboru?“ govorio je direktor komunikacija kompanije „Eucomed“ iz Belgije, Ingmar de Gooijer. Prema njegovim rečima, neophodno je da PR stručnjaci budu deo top menadžmenta, pre svega, zato što oni moraju da znaju šta se dešava iznutra kako bi uspešno komunicirali sa eksternom javnošću.

Konferencija o Internetu – DIDS 2012.

U organizaciji Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS), 22. marta, u Hotelu „Moskva“ u Beogradu, biće održan skup Dan internet domena Srbije – DIDS 2012. Ovo je treća godišnja konferencija o razvoju Interneta, kako u svetu, tako i na .RS i .СРБ domenskim prostorima Srbije.