Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Čoko-bOn!

REGION – Kompanija Tele2 i agencija Bruketa&Žinić OM osmislili su i kreirali novu kampanju u cilju promocije Knock-out tarife. Ovaj put Tele2 izlazi sa ponudom za bonaše koja sada još dodatno snižava cene poziva i daje puno besplatnih poruka, bez obzira na iznos bona, navodi se na sajtu agencije.
Kako su spotovi već snimljeni (originalni koncept “Frank the Sheep”: agencija Forsman & Bodenfors, Švedska), agencija Bruketa&Žinić OM trebala je da odabere između dva spota sa novim likom – Dickom. Dick je lik sa kojim je svako od nas išao u školu, onaj tipičan štreber koji se previše trudi, a rezultata baš i nema. „Prvi je izazov bio odabrati ime za Dicka, ime koje će hrvatskom tržištu dočarati sve ono što Dick jeste. Nomen est omen, a u Dickovu slučaju, to je velika želja za dokazivanjem. Dick je postao Željko“, saopštila je agencije Bruketa&Žinić OM. Kako navode, sledeći izazov bio je adaptirati spot u kome Željko nudi razne budalaštine Gregoru koji sistematski odbija njegove sugestije. Gregorov odgovor je uvek prožet jednostavnošću, što je jedna od karakteristika Tele2. Evo i spota:

Ovo je ujedno i prvi spot Tele2 koji ima “živi” telop. Dosadašnje telope povezivala je siva podloga s raznim animacijama proizvoda, ali ovoga puta trebalo je naći načina kako uklopiti proizvod u živu sliku te komunicirati sve prednosti ove ponude. Kako bi se kampanja zaokružila, agencija je iskoristila Željkovu simpatičnu ideju – njegov “Bon apetit” iznedrio je i BTL aktivnosti.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!