Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kompanija je uspešna samo ako ima dobar i motivisan kadar

Direktorka marketinga jednog od najvećih sportskih brendova Adidas Srbija, Jelena Koronsovac specijalno za Marketing mrežu govori koliko je neophodno ulagati u oglašavanje kako bi brend izgradio dobru reputaciju, kako održati komunikaciju i upravljati krizama na društvenim mrežama, ali i u kojoj meri kvalitetan tim u kompaniji utiče na reputaciju.

Adidas je jedan od vodećih proizvođača sportske opreme i jedan od omiljenih brendova širom sveta, kao i u Srbiji. Koliko je neophodno ulagati u oglašavanje kako bi brend izgradio tako dobru reputaciju?
Od velikog značaja je za svaki brend ulaganje u oglašavanje, jer se na taj način gradi imidž i prepoznatljivost brenda. Takođe, u slučaju da brend tek treba da se lasnira i da se po prvi put pojavljuje na trzištu, bez dobre ATL kampanje, teško da mogu da se zamisle i dobri rezultati.

Koliko, po Vašem mišljenju, dobar tim i kvalitetan stručni kadar koji radi u kompaniji utiče na dobru pozicioniranost brenda? Šta po tom pitanju radi Vaša kompanija i na koji način ulaže u zaposlene?
Adidas na globalnom nivou puno ulaže u svoje zasposlene, obezbeđujući im kvalitetne uslove za rad, sigurnost u svakom smislu i motivaciju za uspešnost. Takođe, podržava napredovanje u poslu i jedna je od retkih kompanija koja podržava svoje zaposlene da pređu na druga tržišta ukoliko za to postoji osnove i mogućnosti. Svaka kompanija je onoliko uspešna koliko ima dobar i motivisan kadar. Takođe, pozitivna atmosfera na poslu itekako utiče na rezultate, a Adidas, svojim sistemom vrednosti u poslovanju to svakako podržava.

Danas je komunikacija sa kupcima postala dvosmerna zahvaljujući društvenim mrežama. Adidas na Facebook-u ima više miliona fanova. Kako odgovoriti na sve zahteve, održati dobru komunikaciju i upravljati krizama koje mogu biti izazvane sa samo nekoliko negativnih komentara?
U socijalnim mrežama postoje pravila komuniciranja koja podrazumevaju, pre svega, poštovanje u komunikaciji. I Adidas ima svoja pravila u komunikaciji sa potrošačima. Socijalne mreže su postale standard u komunikaciji, kako u privatnoj, tako i i marketinškom smislu. Adidas se uvek trudi da prihvati sve sugestije, komentare, podršku svojih potrošača te u skladu sa tim i odgovara.

Sponzorisali ste mnoge sportske klubove, još uvek imate ugovor sa fudbalskim klubom Partizan. Da li sem klubova sponzorišete i neke manifestacije, humanitarne akcije? Šta sponzorstva znače za Adidas?
Sportski marketing je od velikog značaja za jedan sportski brend kakav je Adidas. Na taj način, oba brenda, dakle i sportski brend i klub ili sportista ujedinjuje svoje vrednosti i teže ka uspehu.

Hoće li Adidas biti jedan od sponzora reprezentacija koje se budu kvalifikovali za Olimpijadu u Londonu ove godine?
Za sada nije u planu. Adidas je sponzor Olimpijade u svakom slučaju, dakle, podržava tu značajnu sportsku manifestaciju i vrednosti za koje se zalaže, tako da ćemo kao brend biti prisutni uz Olimpijce sve vreme.

Koliko je društveno odgovorno poslovanje prioritet kompaniji kao što je Adidas i koje su vaše konkretne akcije na ovom polju u Srbiji?
Mi smo globalna kompanija i funkcionišemo u skladu sa tim, dakle, sve odluke o funkcionisanju firme se donose na globalnom nivou, svi standardi koji se definišu su globalni. Postoji „policy“ koji poštuje svaki zaposleni, kao i „policy“ o socijalnoj odgovornosti i tu je Adidas vrlo isključiv – veoma jak fokus na etiku zaposlenog i socijalnu odgovornost. Postoje veoma visoki standardi u poštovanju etike i korektnog odnosa u poslovanju firme. Takođe, iste standrarde zahtevamo i o naših poslovnih partnera.

Koje su osnovne vrednosti kojima se Adidas vodi? Da li su one ključ uspeha i trajanja?
Kad god me neko pita šta bih odgovorila na pitanje sta je Adidas, uvek pominjem Adidasove brend vrednosti kako bih pitanje objasnila na najbolji mogući način, a to su autentičnost, strast, inovativnost, inspirativnost, posvećenost, odanost. Ovih šest vrednosti su sve ono sto je Adidas, dakle esencija brenda Adidas. Iako se nigde ne spominje sport, moda ili trend, sve ove vrednosti su duboko utkane u svaki od pomenutih momenata. Ove vrednosti su naši viši ciljevi kojima se Adidas rukovodi.

Autor: Mirjana Marić

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Socijalne mreže su za socijalne slučajeve.

    Očekujem da makar na ovom sajtu koji se bavi marketingom pročitam DRUŠTVENE mreže umesto gore pomenutih SOCIJALNIH, jer primaju socijalnu pomoć.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!