today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko najviše izveštava o izborima?

Popularnost Twittera u Srbiji još nije dostigla nivo okolnih zemalja, ali je evidentan porast korišćenja ovog „medija“ u političke svrhe. Tako su se u toku prvih pet dana predizborne kampanje, mogli izvesti i prvi rezultati monitoringa: parlamentarne stranke su uglavnom podjednako zastupljene u štampanim i elektronskim medijima, nakon Borisa Tadića najviše se pričalo o Vojislavu Šešelju i češće govorilo o stranačkim liderima, nego o samim strankama, pokazale su analize agencije Kliping.
Na Twitter-u se najviše pominjao Boris Tadić, dok je drugo mesto pripalo Vojislavu Šešelju, čija je završna reč na suđenju u Hagu iskorišćena u predizborne svrhe. Najviše objava na Twitter-u u odnosu na klasične medije imale su Dveri (106 tvitova na prema 20 objava u klasičnim medijima), a najmanje se tvitovalo o PUPS-u, SPO-u, Jedinstvenoj Srbiji, SPS-u i Novoj Srbiji.
„U štampanim i elektronskim medijima parlamentarne stranke su bile uglavnom podjednako zastupljene, sa izuzetkom Demokratske stranke, koja je dobila i za više od 30% veću medijsku zastupljenost u odnosu na SNS, SPS, LDP, URS, SRS i DSS,“ izjavio je Nikola Đoković iz agencije Kliping koja prati aktivnosti stranaka u klasičnim i onlajn medijima.
Početak ovogodišnje predizborne kampanje obeležila je odluka RRA, da ograniči oglašavanje stranaka na radio i TV kanalima. Ta odluka, ali i sve veća popularnost novih kanala komunikacije – društvenih medija (facebook, twitter, blogovi i forumi), dovela je do „izmeštanja“ stranačkih aktivnosti u virtualnom prostoru. „Na poslednjim parlamentarnim izborima u Sloveniji, među društvenim mrežama izdvojio se Twitter, kao najbrži, najjeftiniji i najefikasniji kanal komunikacije, kao izuzetno bitan segment političke kampanje. I ovogodišnji srpski parlamentarni izbori pokazuju istu tendenciju“, dodao je Ilija Vučević iz Klipinga.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!