Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

PR stručnjaci nisu spin doktori!

Tokom prvog dana konferencije „The Corporate Communication Experience II“ na temu „Politike odnosa s javnošću“ govorio je bivši direktor PR sektora britanske kompanije „Royal Mail Group“ Richard Stephenson. On je tokom svoje prezentacije, između ostalog, rekao da je veoma važno napraviti razliku između PR stručnjaka i spin doktora, odnosno između PR-a i junk mejla. „Zamislite sebe na nekoj žurci. Svidi vam se neki dečko i želite da mu saopštite da ste dobri u krevetu. Dolazite do njega i šapnete mu na uho tu informaciju. To je PR. Ali ako tu istu informaciju saopštite tako što ćete stati na podium i reći je preko razglasa, onda je to junk mejl“, slikovito je opisao Stephenson. Prema njegovoj oceni, PR stručnjaci ni u kom slučaju nisu spin doktori, kako ih neki nazivaju.
Stephenson je rekao da je PR stručnjacima koji rade za velike brendove mnogo lakše da komuniciraju sa javnostima, pre svega, zato što ne postoji osoba koja nema mišljenje o npr. Adidas-u, Coca-Coli ili Microsoft-u, brend je odmah prepoznatljiv i mediji će sami tražiti informacije od vas. „Ako radite za kompaniju koja je u razvoju, najčešće ćete čuti pitanje – zašto je to interesantno za mene? Međutim, ono što je najvažnije jeste da se sve svodi na pridobijanje što većeg broja klijenata“, naveo je ovaj predavač.
Bivši direktor PR sektora britanske kompanije „Royal Mail Group“ dao je nekoliko saveta. On je rekao da dobar PR stručnjak mora da bude „čuvar kapije“, da u svakom momentu kontroliše situacijom, ali i kanalima komunikacije, da gradi odnose i mrežu poznanstava. „Da biste bili dobar PR menadžer neke kompanije morate da budete u dobrim odnosima sa konkurencijom, da znate ko su ključni donosioci odluka, da znate gde je novac, jer ako ga nemate, od vaše kampanje neće biti ništa. Kada prvi put počnete da se znojite, znajte da gubite kontrolu nad situacijom, ali ne odustajte, jer samo ako rizikujete saznaćete do koje granice možete da idete. Moj savet je da uvek budete korak ispred“, zaključio je Richard Stephenson.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!