today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

H&M otvara prvu radnju u Beogradu?

Svoju prvu radnju u Srbiji na jesen otvoriće i poznati svetski modni lanac H&M, pišu beogadski mediji. Jasenka Stekić, direktor korporativnih poslova u Fešn kompaniju, kaže za 24 sata da prema njihovim saznanjima modna kuća H&M na ovdašnje tržište ulazi sama.
„Kako su zakasnili s otvaranjem za ovu sezonu, njihova prva radnja kod nas će najverovatnije biti otvorena početkom sledeće sezone, jesen /zima, i to u Delta sitiju”, kaže Stekićeva. Ona dodaje da je srpsko tržište poželjno kada su u pitanju strani modni brendovi, i da će u naredne četiri sezone svoje radnje u Srbiji otvoriti sve velike kuće koje do sada nisu poslovale kod nas. „Osim širenja broja prodavnica C&A, i H&M, u tom periodu u Srbiju će doći i Top šop, kao i veliki britanski lanci kao što su Primark ili River ajlend koji su poslovanje počeli po uzoru na Zaru”, kaže ona.
Stekićeva, koja je i jedna od odgovornih za dolazak Zare na tržište Srbije, objašnjava da su jedine prepreke za otvaranje objekata poznatih modnih kuća u Srbiji do sada bile lokacije. „Te kuće traže isključivo A+ lokacije, što u stvari znači da prva lokacija za početak njihovog poslovanja mora da bude recimo na početku Knez Mihailove ulice u Beogradu. Objekat treba da bude veliki sa velikim izlozima, i treba da ima rešene sve papire. Veliki giganti se ne usuđuju da dođu dok se sve te stvari ne usaglase. Svi oni rade petogodišnje planove, i jednom kada vas izostave morate da čekate na sledeći investicioni period, što opet odugovlači njihovo pozicioniranje i ulazak na neko tržište“, priča Stekićeva.
Ostale željene lokacije u Srbiji su tržni centri. „Kapacitet Ušća je 100 odsto popunjen jakim brendovima, tako da svi koji na početku nisu ušli ostaju na listi čekanja. C&A je uspeo da dođe do lokala u ovom centru, a H&M je odmah ušao u pregovore sa Delta sitijem, i trenutno je na stendbaju Otvaranje njihovog objekta treba očekivati na jesen“, kaže Stekićeva.

Izvor: 24sata

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!