Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

H&M otvara prvu radnju u Beogradu?

Svoju prvu radnju u Srbiji na jesen otvoriće i poznati svetski modni lanac H&M, pišu beogadski mediji. Jasenka Stekić, direktor korporativnih poslova u Fešn kompaniju, kaže za 24 sata da prema njihovim saznanjima modna kuća H&M na ovdašnje tržište ulazi sama.
„Kako su zakasnili s otvaranjem za ovu sezonu, njihova prva radnja kod nas će najverovatnije biti otvorena početkom sledeće sezone, jesen /zima, i to u Delta sitiju”, kaže Stekićeva. Ona dodaje da je srpsko tržište poželjno kada su u pitanju strani modni brendovi, i da će u naredne četiri sezone svoje radnje u Srbiji otvoriti sve velike kuće koje do sada nisu poslovale kod nas. „Osim širenja broja prodavnica C&A, i H&M, u tom periodu u Srbiju će doći i Top šop, kao i veliki britanski lanci kao što su Primark ili River ajlend koji su poslovanje počeli po uzoru na Zaru”, kaže ona.
Stekićeva, koja je i jedna od odgovornih za dolazak Zare na tržište Srbije, objašnjava da su jedine prepreke za otvaranje objekata poznatih modnih kuća u Srbiji do sada bile lokacije. „Te kuće traže isključivo A+ lokacije, što u stvari znači da prva lokacija za početak njihovog poslovanja mora da bude recimo na početku Knez Mihailove ulice u Beogradu. Objekat treba da bude veliki sa velikim izlozima, i treba da ima rešene sve papire. Veliki giganti se ne usuđuju da dođu dok se sve te stvari ne usaglase. Svi oni rade petogodišnje planove, i jednom kada vas izostave morate da čekate na sledeći investicioni period, što opet odugovlači njihovo pozicioniranje i ulazak na neko tržište“, priča Stekićeva.
Ostale željene lokacije u Srbiji su tržni centri. „Kapacitet Ušća je 100 odsto popunjen jakim brendovima, tako da svi koji na početku nisu ušli ostaju na listi čekanja. C&A je uspeo da dođe do lokala u ovom centru, a H&M je odmah ušao u pregovore sa Delta sitijem, i trenutno je na stendbaju Otvaranje njihovog objekta treba očekivati na jesen“, kaže Stekićeva.

Izvor: 24sata

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!