Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1023

V(RAB)AC

0

Biro za radijsko oglašavanje Srbije (RAB) raspisao je konkurs za dodelu nagrada za najbolji radijski džingl i najbolji radijski oglasni spot pod nazivom „V(RAB)AC“. Ovom takmičenje treba da afirmiše profesiju, ali i da vrati radio na ono mesto koje mu zaista pripada kao najomiljenijem mediju, rekli su u RAB-u. Sasvim sigurno je da će ova akcija skrenuti pažnju i na radio, ali i na kreativne ljude koji svakodnevno osmišljavaju džinglove i radio oglasne spotove, navodi se na sajtu oovog udruženja.

Komisija povukla promotivni spot o proširenju

0

Evropska komisija uklonila je sa svog YouTube kanala spot koji promoviše politiku proširenja nakon što je za samo nekoliko dana gledanja dobio etiketu rasističkog i ksenofobičnog. Klip pokazuje mladu ženu, oličenje EU, koja deluje smireno kada se pojave tri vešta ratnika iz Kine, Indije i Brazila. U Komisiji žale što je spot izazvao negativne reakcije. Ističu, ipak, da je ciljna grupa autora spota, mladi koji prate društvene mreže i video igrice, dobro reagovala.

Trimo nagrade za arhitekturu 2012

0

Međunarodni konkurs Trimo nagrade za arhitekturu, koje se održava po peti put ove godine, ohrabruje arhitekte širom sveta da prijave svoje radove koji sadrže najnovije trendove u arhitekturi. Novost na ovogodišnjem konkursu je nova kategorija “Future Dreams Award” (“Nagrada za buduće snove”), koja ohrabruje vizionarske projekte koji prate principe održivog razvoja i predstavljaju progresivna arhitektonska rešenja. Na prošla četiri konkursa, Trimo je dodelio 35 nagrada u vrednosti od 125 hiljada evra.

Produžen rok za prijavu na 3. PR takmičenje studenata Vojvodine

0

Zbog uključivanja novih partnera u treće PR takmičenje studenata Vojvodine, koji su pripremili vredne nagrade za najuspešnije učesnike, produžen je rok za prijavljivanje timova na „PRimer 2012”, saopštili su organizatori. Rok je produžen do 15. marta, a zahvaljujući uspostavljenoj saradnji Centra za odnose s javnošću Novog Sada i EXIT-a, najuspešniji takmičari biće u prilici da se radom ”izbore” za mesec dana prakse sa njihovim PR timom, kao i da rade u Press centru tokom Festivala ove godine.

Pripreme zakona o medijima u toku

Nacrti najznačajnijih medijskih zakona čije donošenje je predviđeno Medijskom strategijom biće izrađeni pre izbora, izjavila je za agenciju Beta državna sekretarka u tom ministarstvu Dragana Milićević Milutinović. Ona je kazala da očekuje da će skupština u narednom sazivu usvojiti te predloge ukoliko oni budu kvalitetni. Mediji su jedan od prioriteta po kojima će EU procenjivati napredak zemalja koje žele da postanu članovi. Među najvećim problemima medija u Srbiji su netransparentno vlasništvo i veliki uticaj države na medije, pre svega preko finansijske kontrole.

Zanimljiva predavanja, takmičenje i zabava na jednom mestu!

0

Dvadesetak zanimljivih predavanja, uzbudljivo takmičenje u 11 kategorija, vrhunska zabava i razonoda – kratak je opis onoga što vas od 19. do 21. aprila očekuje u Budvi na ovogodišnjem Festivalu komunikacija odmora i razonode „FORFEST“.

Reci mi, ali kratko!

Jedan tvit ili SMS već uveliko menja ceo svet. Iza tastatura i ekrana reči su se odmetnule i oživele u svakodnevnom razgovoru. Kada pomislimo na SMS sleng ne govorimo samo o tinejdžerima. Mislimo i na naše roditelje i njihove roditelje koji već znaju šta znači COOL, LOL ili WTF.

Izložba „Žena, slikarka, domaćica“

0

Izložba crteža Marte Đekić “Žena, slikarka, domaćica” biće otvorena do 21. marta u Galeriji Stepenište (Šumatovačka 122).
Na drugoj samostalnoj izložbi Đekićeve biće izloženi crteži rađeni uljanim markerima na masnom papiru, nastali tokom prošle i početkom ove godine.

CSR (ni)je PR?

1

REGION – Direktorka hrvatske agencije za odnose s javnošću „Premisa“ Violeta Colić sprecijalno za Marketing mrežu govori na koji način kompanije mogu da zloupotrebe društveno odgovorno poslovanje, da li CSR može doneti negativan publicitet i koja je uloga PR agencija u tome.

Legal Leaks trening za novinare

All Access Info organizuje u Zagrebu od 28. do 30. marta trening za novinare pod nazivom „Legal Leaks“.
Trening je namenjen novinarima iz Srbije, BiH i Hrvatske kako bi se ohrabrili u korišćenju Zakona o slobodnom korišćenju informacijama od javnog značaja.