Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1024

Počeo 19. Kopaonik biznis forum

0

Danas je započeo 19. po redu Kopaonik biznis forum, koji će trajati do 08. marta u Kongresnom centru na Kopaoniku. Forum je ove godine okupio preko 500 učesnika iz zemlje i inostranstva, više od 90 panelista, a za praćenje panela i diskusija akreditovano je preko 70 novinara. Tema ovogodišnjeg Biznis foruma je “Kako sačuvati budućnost Srbije: ekonomske, poslovne i povezane teme”.

Fića nacionale: nekada i sada

0

Na sajmu automobila u Ženevi kompanija Fijat predstavila je novi model 500l, na istom mestu gde je davne 1955. godine promovisano posleratno italijansko ekonomsko čudo – model 600.

Sport i PR u Srba

1

Jedna od definicija PR-a je upravljanje reputacijom. Kao što važi za kompanije, organizacije i institucije važi i za sportiste odnosno sportke organizacije. Sa skoromnim profesionalnim iskustvom koje imam mogu da kažem, a da ostanem živ, da se u Srbiji ovim segmentom industrije niko ne bavi ozbiljno. Iako nominalno svaki seoski klub ima bar svog PR-a iliti portparola utisak je da se jako slabo kolege bave strateški komunikacijama i reputacijom u sportskoj industriji.

Sporna kampanja kompanije „Spar“

0

REGION – Opsežna oglasna kampanja „Slovenija, moja dežela“, koju je Spar početkom marta pokrenuo u susednoj državi, izaziva emocijama nabijene reakcije, ali i polemike o zaštiti starih autorskih prava. U želji da približi domaćim kupcima svoju liniju proizvoda naručenih kod domaćih proizvođača kompanija „Spar“ otkupila je od marketinške agencije „Studio marketing“, za nepoznat iznos, pravo na obnovu oglasne akcije koju je ista agencija 1986. godine napravila za Gospodarsku komoru Slovenije.

PROACTIVE Warm Up – besplatno zagrevanje

0

REGION – PROACTIVE Warm Up zagrevanje, pred osmu regionalnu edukativnu konferenciju o odnosima s javnošću koju organizuje agencija „Prime Communications“, održaće se 14.03. u Sarajevu i 15.03. u Banjoj Luci.

Raspisan konkurs za Henkel Art Award 2012

0

Počinje novi krug takmičenja za Henkel Art Award 2012, saopštili su organizoatori. Henkel za centralnu i istočnu Evropu poziva sve zainteresovane da se prijave za učešće na ovogodišnjem konkursu.

Šta poslovna komunikacija govori o nama?

0

Šta je poslovna komunikacija? Koji su alati i veštine poslovne komunikacije? Šta definiše poslovni protokol, poslovni susret i poslovni razgovor? Da li znate koje pravilo sedenja je potrebno da primenite kada organizujete poslovnu večeru, ručak ili razgovor za pregovaračkim stolom? Koja su pravila internet komunikacije? Da li odelo čini čoveka kada je poslovna komunikacija u pitanju? Na ova i mnoga druga pitanja dobićete odgovore na predavanju „Standardi protokola i poslovne komunikacije“ u organizaciji Londonske škole za odnose s javnošću.

Priznanje Rebrand 100 za agenciju „Brandoctor“

0

Međunarodno stručno priznanje na području rebrendinga „ReBrand100“, petu godinu za redom, dodeljeno je agenciji „Brandoctor“, i to za rebrending Oryx Grupe. Reč je o opsežnom projektu dovršenom prošle godine koji je nekadašnjem AMC-u (Auto Management Centru) kao brendu dao novi “život”.

Spisak nagrađenih studenata

6

Zbog velikog interesovanja, agencija „The P. World“ i Marketing mreža odlučili su da nagrade sve studenate koji su poslali odgovore na pitanje – zašto vam je interesantan događaj i na koji način će on unaprediti vaše znanje?

Besplatno na SHARE kroz interaktivne konkurse i akcije

Prisustvo na svim dnevnim i noćnim programima ovogodišnje SHARE konferencije u Beogradu biće omogućeno uz pomoć jedinstvene narukvice koja je potpuno besplatna, a za koju zainteresovani od danas mogu da apliciraju kroz niz otvorenih konkursa.