REGION – Agencija „Bruketa&Žinić OM“ otvorila je u petak izložbu u galeriji Bačva Hrvatskog društva likovnih umetnika u Zagrebu, a koja se može pogledati do 25. marta. Reč je o multimedijalnoj instalaciji koja za temu ima savremenu komunikaciju i medije. Iako ova izložba nastaje u galeriji, pravo izlaganje se događa tamo gde je najviše publike: na vebu, na gradskim trgovima, na televiziji, u novinama, saopštila je ova agencija.
„Fotografije posetilaca snimljene na ulazu u galeriju Bačva projektovane su na centralni projektor galerije i tamo su stajale dok ne uđe sledeći posetilac. Tada se pomeraju na sledeći projektor, dok ne dođe do poslednjeg. Nakon toga se više ne prikazuje u galeriji“, navodi se u saopštenju. Tokom otvorenja izložbe, sve fotografije su se automatski prikazivale i na digitalnom bilbordu na Trgu bana Jelačića. Fotografije su stajale na bilbordu dok na izložbu nije ušao sledeći posetilac.
Tokom trajanja izložbe, na bilbordu se svakoga sata u trajanju od 15 minuta prikazuju posetioci koji su došli da pogledaju izložbu u proteklom satu. Sve fotografije snimljene na izložbi mogu se pronaći i na www.izlozba.biz i deliti na društvenim mrežama. Ulaz na izložbu je slobodan.
“Bilo nam je bezveze izlagati naše projekte kada se oni ionako mogu pogledati na našem blogu. Izložili smo ono što nas najviše zanima, a to su drugi ljudi. Izložili smo naše prijatelje, poznanike i sve ostale koje zanima naš rad i koji će doći da posete izložbu”, rekao je kreativni direktor agencije „Bruketa&Žinić OM“ Davor Bruketa. Nikola Žinić je na otvaranju izložbe rekao da ova instalacija ilustruje aktuelnu komunikacijsku paradigmu u kojoj je svako i medij i poruka, u kojoj više nema pozornice i sve je postalo pozornica, u kojoj sve postaje dostupno, moguće, transparentnije i bolje.
Bruketa&Žinić dobitnici su oko 350 međunarodnih stručnih priznanja na području dizajna i komunikacija. Njihovi radovi redovno se objavljuju u nekima od najuglednijih svetskih publikacija iz tog područja.