today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zaposleni su najbitnija interesna grupa svake organizacije!

Kompanije su ljudi i način na koji oni funkcionišu. Zato su zaposleni najbitnija interesna grupa svake organizacije. Da bi se uskladile potrebe zaposlenih s ciljevima i kompanijskom politikom, neophodno je dobrim planiranjem, međusektorskom saradnjom i ujedinjenim naporima uspostaviti takav sistem informisanja zaposlenih koji će osigurati da se kompanijske vrednosti odražavaju kroz odnos organizacije prema zaposlenima.

Protok informacija i planska komunikacija daju zaposlenima jasne poruke o radnim zadacima i rezultatima rada i presudni su za donošenje odluka, što će doprineti boljem razumevanju kompanijske pozicije u širem okruženju. To možemo nazvati efikasnom internom komunikacijom, koja podrazumeva nesmetan unutrašnji tok informacija i povećava zadovoljstvo i motivaciju zaposlenih. Oni će zato istovremeno lakše i efektivnije objašnjavati stavove kompanije u svakodnevnim kontaktima s prijateljima, komšijama i drugima. Uostalom, ne zaboravimo na konstataciju da je svaka izjava koju daje zaposleni u stvari „medijska izjava”.

Odnosi sa zaposlenima, tj. interne komunikacije, podrazumeva građenje dobrih odnosa unutar kompanije. To je i proces usklađivanja s korporativnim vrednostima, čime se učvršćuje korporativna kultura i poboljšava stepen identifikacije zaposlenih s kompanijom, gradi poverenje i partnerski odnos. Specifični ciljevi komunikacije sa zaposlenima u Atlantic grupi uključeni su u kompanijske ciljeve, a jasno definisanje sadržaja i odnosa u komunikaciji pomaže da se usklade procesi i olakša koordinacija svih službi, zaposlenih i menadžmenta, što je od ključnog značaja. Procenjuje se da čak 60 odsto problema pri upravljanju potiče od slabe, tj. loše komunikacije.

Za zaposlene zadovoljstvo znači individualni status i maksimalnu angažovanost, a delotvorna komunikacija upravo doprinosi boljem razumevanju kompanijskih ciljeva, uz sagledavanje i satisfakciju ličnog doprinosa, jer je onda svima jasno kuda kompanija ide i čemu teži. U tom slučaju, interna komunikacija nije samo set alata i sredstvo već i način na koji kompanija komunicira sa zaposlenima u skladu sa svojim vrednostima.

Njena uloga je da na odgovoran način prenosi informacije u kompaniji, kroz različite nivoe i funkcije, i da pomaže drugim službama u njihovoj komunikaciji, a na kraju da uspostavljanjem mehanizma povratne informacije ima i ulogu monitoringa. Naravno, planski i organizovano. Jer, kako je jednom prilikom rekao Bernard Šo, najveći problem u komunikaciji jeste iluzija da je komunikacija na kraju i ostvarena, što je njen ulimativni cilj.

U suštini, interna komunikacija treba da identifikuje šta zaposleni rade, misle i žele i da uskladi potrebe i očekivanja kompanije i njenih zaposlenih, da bude ključ za dobijanje podrške za kompanijske ciljeve i generator zadovoljstva zaposlenih.

Ceo tekst pročitajte na portalu Market Network.

Autor teksta: Marina Savić, rukovodilac korporativnih komunikacija za Srbiju i Makedoniju Atlantic Grupe

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!