Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

IZAZOV 2024 (powered by smartpoint adria) 23. i 24. aprila u Beogradu!

Nakon uspeha regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV u proteklih devet godina, Marketing mreža nastavlja sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz struke. Deseti, jubilarni, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2024 biće održan 23. i 24. aprila u Beogradu, pod generalnim pokroviteljstvom agencije smartpoint adria. Slogan ovogodišnjeg foruma je „Istina je IZAZOV“.

„Istina ili izazov“ – pitali smo vas i pre 5 godina, samo što smo, ovoga puta, komunikaciju želeli da podignemo na jedan viši nivo, odnosno da toj, prethodnoj komunikaciji, damo 2.0 poziciju. Jer, ponovo je vreme za to!

Na forumu IZAZOV 2024 govorićemo o ISTINI, ali i o IZAZOVIMA sa kojima se tržište marketinških komunikacija svakodnevno susreće. U post-truth vremenu, vremenu veštačke inteligencije koja se vrlo često zloupotrebljava i pozicionira iznad same kretivnosti pojedinca, jako je važno spoznati istinu. A i često izazovno. Naš forum je tu da bi govorio istinu. Već 10 godina. Upravo to je bili inspiracija agencije Ovation BBDO, koja već punih devet godina potpisuje kreativni koncept foruma IZAZOV.

„U 2024. godini, istina u našoj industriji postaje ne samo moralni imperativ, već i osnovni preduslov za uspeh. Svedoci smo kako je poverenje u brendove, medije, pa i agencije ozbiljno poljuljano, delimično i zbog sveprisutnosti veštačke inteligencije koja je promenila način na koji percipiramo informacije. Ova tehnologija, iako revolucionarna, dodatno komplikuje našu obavezu da budemo transparentni i iskreni. S tim u vezi, kao stručnjaci u marketinškoj industriji, suočeni smo sa ključnim izazovima: kako očuvati autentičnost u komunikaciji, kako obnoviti poverenje potrošača, i kako efikasno koristiti veštačku inteligenciju bez kompromitovanja etičkih standarda. U 2024., fokusiranje na istinitost, etičnost i transparentnost neće biti samo etički izbor, već i strateški imperativ za svaki brend koji želi da ostane relevantan i poštovan u očima svojih potrošača. Stanje na tržištu marketinških komunikacija, ali i njegova transparentnost i istinitost, tiče se svih nas – pojedinaca, a udruživanjem i umrežavanjem možemo da pokrenemo stvari na bolje. Zato, hajde da 2024. bude godina ISTINE“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, koja je organizator foruma.

IZAZOV je interaktivna B2B platforma, prva ovog tipa u regionu, namenjena isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Namenjena je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u regionu postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, a sve u cilju razvoja zdrave konkurencije.

Na forumu biće zastupljen širok spektar tema, od trendova u integrisanim komunikacijama do stanja na tržištu marketinških komunikacija u regionu. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između kompanija i agencija, koje će kroz interaktivne radionice, teambuilding i druge sadržaje, aktivno učestvovati u forumu i otvoriti dijalog na ključne teme iz struke.

Ako vas zanima kakvo je stanje struke na tržištima regiona, kako i šta rade agencije, šta klijenti očekuju od agencija, ko su ljudi sa kojima ćete sutra sarađivati, kako razmišljaju, koliko prate trendove, pozivamo vas da prihvatite IZAZOV i učestvujete na 10. regionalnom forumu komunikacionih lidera.

Na IZAZOVU 2023 učestvovalo je preko 400 kompanija i agencija iz celog regiona, među kojima su i MasterCard, UniCredit Banka, MPC Properties, A1 Srbija, Bambi, Delta Holding, PepsiCo, Forma Ideale, SBB, IKEA Srbija, Xiaomi Balkan, Carlsberg Srbija, Atlantic grupa i drugi.

Zvaničan haštag foruma: #izazov2024

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!