Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

eBook: Uslovi rada u agencijama u Srbiji

Marketing mreža pokreće platformu za razmenu znanja i iskustva pod nazivom ADukacija. Ova platforma objediniće sve edukativne sadržaje koje će Marketing mreža realizovati u narednom periodu – biznis hubovi, eBookovi i video sadržaji. ADukacija ima regionalni karakter, a glavni cilj je doprinos razvoju i unapređenju svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija u Adriatic regionu.

U okviru ADukacija platforme, objavili smo i prvi eBook pod nazivom „Uslovi rada u agencijama u Srbiji“. U pitanju je dubinsko istraživanje, koje Marketing mreža sprovodi u poslednji pet godina, a koje nam, između ostalog, daje odgovore na pitanja kolike su zarade u agencijama u Srbiji, koje dodatne benefite agencije nude svojim zaposlenima i koliko često se u agencijama radi prekovremeno. Istraživanje je urađeno u oktobru i novembru 2022. godine na uzorku od 375 ispitanika iz 73 agencije u Srbiji.

Skenirajte QR kod i pogledajte ključne zaključke istraživanja ili izveštaj pogledajte ovde.

Detaljan izveštaj možete naručiti putem mejla hello@marketingmreza.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

2 KOMENTARA

  1. Zašto u ovom istraživanju nisu uvrštene plate ljudi iz kreativnog sektora? Takođe, istraživanje koje govori da se prekovremni rad u agencijama plaća je jako upitan, s obzirom na to da sam imala prilike da radim u većini domaćih agencija i to nije bio slučaj. 87% je zaista velika brojka! Nažalost, u većini njih zaposleni nisu prijavljeni na pun iznos, a da ne govorimo o plaćanju prekovremenih sati.

    • Hvala što pratite rad Marketing mreže!
      U istraživanje koje smo sproveli jesu uključene kolege iz kreativnog sektora (art direktori, kreativni direktori, dizajneri itd.). U ovom eBook-u objavljen je samo deo istraživanja, kako je i navedeno u dokumentu.

      Za sva dodatna pitanja, možete nam pisati na mejl hello@marketingmreza.rs

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!