today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

eBook: Uslovi rada u agencijama u Srbiji

Marketing mreža pokreće platformu za razmenu znanja i iskustva pod nazivom ADukacija. Ova platforma objediniće sve edukativne sadržaje koje će Marketing mreža realizovati u narednom periodu – biznis hubovi, eBookovi i video sadržaji. ADukacija ima regionalni karakter, a glavni cilj je doprinos razvoju i unapređenju svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija u Adriatic regionu.

U okviru ADukacija platforme, objavili smo i prvi eBook pod nazivom „Uslovi rada u agencijama u Srbiji“. U pitanju je dubinsko istraživanje, koje Marketing mreža sprovodi u poslednji pet godina, a koje nam, između ostalog, daje odgovore na pitanja kolike su zarade u agencijama u Srbiji, koje dodatne benefite agencije nude svojim zaposlenima i koliko često se u agencijama radi prekovremeno. Istraživanje je urađeno u oktobru i novembru 2022. godine na uzorku od 375 ispitanika iz 73 agencije u Srbiji.

Skenirajte QR kod i pogledajte ključne zaključke istraživanja ili izveštaj pogledajte ovde.

Detaljan izveštaj možete naručiti putem mejla hello@marketingmreza.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

2 KOMENTARA

  1. Zašto u ovom istraživanju nisu uvrštene plate ljudi iz kreativnog sektora? Takođe, istraživanje koje govori da se prekovremni rad u agencijama plaća je jako upitan, s obzirom na to da sam imala prilike da radim u većini domaćih agencija i to nije bio slučaj. 87% je zaista velika brojka! Nažalost, u većini njih zaposleni nisu prijavljeni na pun iznos, a da ne govorimo o plaćanju prekovremenih sati.

    • Hvala što pratite rad Marketing mreže!
      U istraživanje koje smo sproveli jesu uključene kolege iz kreativnog sektora (art direktori, kreativni direktori, dizajneri itd.). U ovom eBook-u objavljen je samo deo istraživanja, kako je i navedeno u dokumentu.

      Za sva dodatna pitanja, možete nam pisati na mejl hello@marketingmreza.rs

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!