Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Malim koracima do velikih promena

Desanka Landauer, Marketing Director u kompaniji McDonald’s Srbija, govorila je za Marketing mreža magazin na koji način se menja uloga restorana brze hrane u društvu, posebno u kontekstu promena navika i osvešćenosti potrošača i na koji način njihova kompanija koristi digitalne tehnologije i društvene medije za angažovanje Gen Z.

Na koji način se menja uloga restorana brze hrane u društvu, posebno u kontekstu promena navika i osvešćenosti potrošača?
Pronalaženje načina da se osvoji i zadrži pažnja najnovije generacije važno je i za industriju restorana. Dolaze nam generacije koje su odrasle u digitalnoj eri i koje žele sve sad, bez čekanja, da bude brzo i jednostavno. Zato smo uveli mnoge tehnološke novine u naše poslovanje i McDonald’s je to prepoznao još i pre pandemije, pa smo omogućili self order kioske u restoranima gde gosti sami poručuju, prilagođavaju svoje obroke, biraju da li će jesti u restoranu ili će poneti hranu, i plaćaju na kiosku. Druga novina je bila usluga dostave na kućnu adresu. U pandemiji se usluga dostave pokazala kao izuzetno važan segment u poslovanju, iz godine u godinu nastavlja da raste i ustvari je to pokazatelj u promeni navika potrošača. Takođe, i ponudu proizvoda prilagođavamo novim navikama i trendovima. U toku prošle godine smo uveli u ponudu Veggie burger i McCrispy premium pileći proizvod.

Na koji način McDonald’s koristi digitalne tehnologije i društvene medije za angažovanje Gen Z?
Prošle godine smo pokrenuli aplikaciju MyM i u okviru nje loyalty program gde sa svakom kupovinom, gost dobija određene poene, koje može da zameni za naše proizvode. Loyalty program je ono što mlađe generacije očekuju i što ih povezuje sa brendom. Svaki gost ima rituale, navike i vezu sa našim brendom, i sve se to pojavljuje u organskim društvenim objavama, koje ne samo da dopiru do fanova, već i prožimaju kulturu, dodatno jačajući naš brend. Naš posao je da podržimo i vodimo ovakve razgovore na društvenim mrežama kako bismo produbili uticaj našeg brenda u kulturi. Jedna je stvar uticati na kulturu, ali je mnogo izazovnije ostati relevantan tokom decenija.

Kako McDonald’s u Srbiji meri uspeh svojih inicijativa usmerenih na mlade i održivost?
Posvećeni smo komunikaciji i merenju našeg uticaja na prioritetna ekološka i socijalna pitanja u skladu sa globalnim smernicama koje smo postavili kao kompanija, ali te smernice naravno prilagođavamo svakom tržištu kroz ključne indikatore uspeha (KPI). Dakle, merimo ih kroz postavljene ciljeve. Sve što radimo, transparentno komuniciramo. Ove godine ćemo u Srbiji predstaviti projekat “Malim koracima do velikh promena” u okviru koga ćemo komunicirati sve što radimo po pitanju reciklaže, energetske efikasnosti, ali i podrške lokalnoj zajednici koja se tiče volonterskih akcija naših zaposlenih, obezbeđivanja novčanih sredstava za stipendiranje mladih srednjoškolaca i studenata, podršku sportskim, edukativnim, kulturnim projektima, donacije obroka itd.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!