Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 91

Dokle smo stigli sa metaverzumom i kakva budućnost nas (potencijalno) očekuje?

Pojam “metaverzum” postoji već 30 godina – ovaj još uvek ne toliko precizno definisan virtuelni prostor prvi je zamislio američki pisac naučne fantastike Neal Stephenson u svom delu “Snow Crash” iz 1992. i može se reći da je, na neki način, tada sve počelo.

Kreativne poruke relevantne za potrošače ne mogu proći neprimećene!

0

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Barbara Filipčić, Marketing Manager, IKEA SEE (Hrvatska) rekla je…

Naša industrija se još uvek plaši eksperimentisanja!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Vladimir Ristevski, Creative Director, Piksel (Severna Makedonija) rekao je…

Naziru se neka nova mlada lica koja bi mogla da unaprede tržište!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Stipe Bačić, Account Director, Šanavala Concept Store (Hrvatska) rekao je…

Važno je da budete svesni ko ste, gde ste i kuda želite da idete!

0

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Maja Naumovska Saveska, Head of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje rekla je…

DNNA jedina zlatna ambalaža na Hiiibrandu

REGION – Nakon osvojenog 2. mesta u luksuznoj kategoriji najvećeg svetskog takmičenja u dizajnu ambalaže Dieline, zatim nagrada Red Dot i IdejaX, DNNA ambalaža nagrađena i na međunarodnom takmičenju Hiiibrand fokusiranom na brend dizajn.

KAKTUS All Stars priznanja za najuspešnije stručnjake iz agencija u Srbiji

Osmi festival integrisanih komunikacija – KAKTUS by 1664 Blanc održava se ove godine 1. i 2. novembra u hotelu Mona Plaza Beograd, pod sloganom „Samorefleksija“. Ove godine tokom festivala SLAVIĆEMO SNAGU DOMAĆE KREATIVNOSTI i sagledati potencijale – pojedinaca, timova, agencija i brendova. Tim povodom, Marketing mreža, prvi put ove godine, dodeliće priznanja najuspešnijim stručnjacima iz agencija u Srbiji – KAKTUS All Stars.

Objavljena imena dobitnika prestižnih Mark Awards priznanja!

Marketing mreža objavila je imena dobitnika prestižnih Mark Awards priznanja koja će, 21. oktobra na svečanoj ceremoniji pod generalnim pokroviteljstvom kompanije PepsiCo, biti uručena stručnjacima iz kompanija u Srbiji za lične poslovne i profesionalne uspehe. Za priznanja ove godine nominovana su čak 54 stručnjaka, a stručni žiri doneo je odluku da nagradi njih 12, koji su u 2021. ostavili trag na tržištu Srbije.

A, šta sebi duguješ?

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ksenija Planić, Creative Director, Bild Studio (Crna Gora) rekla je…

Samospoznaja i spremnost da konstantno radiš na sebi presudni su za uspeh!

0

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC rekla je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledala u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Moram priznati da me, kad sam prvi put videla ovogodišnju temu – navela na razmišljanje o samorefleksiji. Koliko je često praktikujemo, šta dobijamo kao povratnu informaciju tog odraza u ogledalu i koje akcije proističu?

Zajedničko za tržište, kompanije i profesionalce je neophodnost izdvajanja više vremena za samorefleksiju, kako bismo bolje identifikovali prostore za rast, ali i cenili putanju koju smo prošli. Kada uklonimo prizmu da sve posmatramo kroz cifre i zavirimo u priču koju donosi naše tržište, naša kompanija ili ličnu priču, tada ćemo zaista imati samorefleksiju.

Ono što ja vidim je brzina prilagođavanja i učenja, po kojoj mislim da se izdvajamo u odnosu i na neke mnogo razvijenije i snažnije zemlje.

I čini mi se da je to rezultat objektivnosti i samokritičnosti. Mislim da su samospoznaja i spremnost da konstantno radiš na sebi presudni za uspeh šta god radili. I najvažnije, omogućavaju nam da u sebi probudimo kreativnost, da izađemo iz zone komfora i da svaki problem pretvorimo u priliku.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Cilj svake kampanje ultimativno treba da bude doprinos poslovnom rezultatu, bilo da je to vidljivo kroz rast u prodaji, profit ili rast tržišnog učešća. Iako očekujem kampanje koje su dale merljive rezultate, volela bih da vidim i inovativnost u pristupu i autentičnost ideja koje pomeraju granice u komunikaciji, koje „osećaju“ potrošača na drugačiji način.

Sa nestrpljenjem očekujem radove naših kreativaca i sigurna sam da ću uživati u svojoj ulozi. I nadam se da posao neće biti lak.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/