Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kampanja pivskog brenda BrewDog „zapalila“ društvene mreže!

SVET – Svetskog prvenstva u Kataru počinje za manje od nedelju dana, a pivski brend BrewDog iskoristio je imidž te zemlje i pokrenuo kampanju o kojoj priča celi svet.

Ovaj pivski brend odlučio je sebe promovisati kao ‘ponosnog anti-sponzora‘ ovog fudbalskog događanja u Kataru sa nizom bilboarda na kojima protestuju protiv užasnog stanja ljudskih prava u toj zemlji. Naime, 6.500 radnika umrlo je za vreme izgradnje stadiona, stanje prava homoseksualaca u Kataru je takođe zabrinjavajuće, kao i činjenica da šibanjem kažnjavaju ljude zbog niza prekršaja kao što je preljuba, kleveta ili konzumacija alkohola.

„Prvo Rusija, zatim Katar, jedva čekamo Severnu Koreju“ najglasnija je poruka sa bilborda u kojima se svetski poznat pivski brend obraća javnosti, glasno naglašavajući u PR aktivnostima kako „doniraju sav profit ostvaren od prodaje Lost Lagera tokom održavanja Svetskog prvenstva za borbu protiv kršenja ljudskih prava“.

Društvene mreže su se „zapalile“ kada je BrewDog objavio da će prodavati svoja piva u Kataru. Ljudi su ih proglasili licemernim, a ovaj marketinški potez kao jeftin pokušaj zavaravanja publike da je njima stalo do ljudskih prava, dok im je zapravo stalo do prodaje svojih piva, a Katar su samo iskoristili za samopromociju.

Više informacija pročitajte ovde.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!