Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Proglašene Kampanje sa svrhom 2022

Proglašene su Kampanje sa svrhom 2022. „Kampanje sa svrhom“ prepoznaju, odlikuju i podstiču društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca.

Odabir kampanja kojima se dodeljuje titula KAMPANJE SA SVRHOM, obavlja tim počasnih selektora sastavljen od priznatih i dokazanih stručnjaka iz oblasti društveno odgovorne komunikacije, održivog razvoja, marketinške teorije i prakse i brige o dobrobiti deteta.

Tim počasnih selektora KAMPANJE SA SVRHOM 2022 radio je u proširenom i osnaženom sastavu sa kontinuitetom u odnosu na prvu godinu:
1. Sanja Rajačić, Direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd
2. Maja Vidaković, Izvršni direktor, alliance international media (CorD magazine)
3. Tijana Koprivica, Direktor održivog poslovanja, Delta holding
4. Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet
5. Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
6. Suzana Đorđević, Direktorka, Hemofarm Fondacija
7. Jelena Šarenac, Direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria
8. Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
9. Sonja Dragojević, Chief Collaboration Designer, New Startegy
10. Dragana Živojnović, Urednica ekološkog programa, Obrazovno-naučna redakcija, RTS
11. Marija Mitrović, Direktor za filantropiju i partnerstva, Trag fondacija
12. Željka Ćirić Jakovljević, Head of Corporate Communication, UniCredit Bank Srbija
13. Marija Vujanić, Direktorka komunikacija i održivog razvoja, Yettel Srbija

Dobitnici titule i statuete Kampanje sa svrhom 2022 su:

Dobitnici titule „KAMPANJE SA SVRHOM GRAND PRIX 2022“ – NAJBOLJE DRUŠTVENO ODGOVORNE KAMPANJE U SRBIJI 2022 su:
1. Kampanja „SUPERHERO“ kompanije MASTERCARD za Nurdor, koju je kreirala agencija McCann Beograd
2. Kampanja „SPASIMO HRANU, SPASIMO HUMANOST“ koju je kreirala agencije NEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY za KOALICIJU ZA DOBROČINSTVO predvođenu FONDACIJOM ANA I VLADE DIVAC
3. Kampanja „PROGRAMERI ZA GRAĐANE“ kompanije VEGA IT

Dobitnici titule KAMPANJE SA SVRHOM 2022 su:
1. Kampanja „HAJDE DA IMAMO VREMENA ZA PREGLED“, GRAND KAFA – ATLANTIC GROUP, agencija LUNA TBWA
2. Kampanja „ZDRAVO DVADESETE“ agencija CHAPTER4 PR za kompaniju GALENIKA
3. Kampanja „ZA RODITELJSTVO PRIRODNO KAO ROSA“ brend ROSA – The Coca-Cola Company, agencije V+O communication i McCann Beograd
4. Kampanja „GENERATOR ZERO . GENERATOR DOBRIH DELA“, OTP BANKA
5. Kampanja „SVET KAKAV ŽELIŠ“ – kompanija A1, agencija PROPULSION
6. Kampanja „TVOJ POGLED NA SVET“ – kompanija ROCHE, agencija RED COMMUNICATION
7. Kampanja „ČUVARI ZMAJEVOG BLAGA“ – ERSTE BANK
8. Kampanja „HIV JE ETIKETA“ – agencija DIRECT MEDIA za Nacionalni centar za seksualno i reproduktivno zdravlje Potent
9. Kampanja „OSNAŽIVANJE MLADIH ZA UKLJUČIVANJE NA TRŽIŠTE RADA“ – kompanija HELIANT
10. Kampanja „NOVOGODIŠNJI KARAVAN“ – kompanija MERCATOR S, agencija KUĆAČUVARKUĆA
11. Kampanja „PRIRUČNIK MEDIJSKE I INFORMACIONE PISMENOSTI ZA RODITELJE“ agencija PROPULSION FOND za USAID
12. Kampanja „PROVOZAJ SE“ – PROCREDIT BANK, agencija SMART AGENCY
13. Kampanja „PODRŠKA PORODICI“ – MK GRUPA I AIK BANKA
14. Kampanje „BORI SE ŽENSKI“ – kompanija NOVARTIS, agencija RED COMMUNICATION
15. Kampanja „OZELENI BIZNIS“ – kompanija SCHNEIDER ELECTRIC Srbija, agencija SPORTIT
16. Kampanja „UBACI. NASTAVI IGRU“ – kompanija Sport play Balkans, agencija RED COMMUNICATION
17. Kampanja „ZAKAZALI SMO TERMIN“ Centar za emotivnu podršku i prevenciju samoubistva SRCE, agencija OVATION BBDO
18. Kampanja „ŽIVOT U KESI“ – kompanija LIDL SRBIJA, agencija RED COMMUNICATION

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!