Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 745

SPORTO nagrade za najbolja sportska sponzorstva u Adriatic regionu

0

Društo za marketing Slovenije (DMS) dodeljuje nagrade za najbolja sportska sponzorstva u Adriatic regiji. Dodela SPORTO nagrada važan je događaj u regiji koji podstiče širenje horizonta u sportsko-poslovnoj industriji i omogućava sticanje znanja o novim pristupima u sportskom marketingu.

Webinar: Poslovne prilike i media monitoring

Agencija Degordian organizuje sutra 24. oktobra od 12 časova webinar na kojem ćete moći da čujete kako iskoristiti informacije u online medijima za unapređivanje poslovnih procesa. Svrha webinara je naučiti polaznike kako informaciju iz medija i društvenih mreža pretočiti u poslovnu akciju.

Poznati dobitnici Cresta nagrada!

0

SVET – Predsednica Creative Standards International Nancy Ross proglasila je pobednike 22. Cresta International Advertising festivala u 12 glavnih kategorija.

Radio je mrtav! Dobrodošli u svet TV oglašavanja.

0

Prvi jul 1941. u New Yorku bio je strašno vruć. Temperatura nikako nije padala ispod 30 stepeni Celzijusa. Oni stariji govorili su da se ne sećaju vremena kad je bilo toliko sparno, a prodavci sladoleda zadovoljno su trljali ruke. Međutim, gospodin Mark Scott, komentator utakmice Brooklyn Dodgersa i Philadelphije Philliesa, taj dan našao se u vrlo nezgodnom položaju. Ne zbog neklimatizovane stadionske kabine iz koje je trebao obavestiti o početku utakmice, već zbog toga što nije znao kako najaviti ono što će utakmici prethoditi, tako da je gospodin Scott samo neugodno ćutao nekoliko sekundi brišući znoj s uštirkanim peškirom oko vrata.

Brand novinarstvo – ne preti nego obogaćuje odnose s javnošću!

0

Danas se sve više govori kako su brand novinarstvo, content marketing pretnja klasičnim odnosima s javnošću. Ja bih postavila pitanje, šta su to uopšte klasični odnosi s javnošću? Za nas koji se dugo bavimo PR-om, odnosi s javnošću oduvek pojam komunikacije shvaćaju u znatno širem smislu, pa možemo reći kako nisu isključivo orijentisani na potrošače, već grade i unapređuju veze između kompanije i njenih zaposlenih, dobavljača i poslovnih partnera.

Oglašavanje na HRT-u palo za 19 odsto!

REGION – U prošloj godini HRT uspeo je čak 84,5 odsto pretplata od korisnika naplatiti redovnom naplatom, bez kontrolora i prinudne naplate, piše Poslovni.hr. Ta stavka javnoj TV kući donosi gotovo 91 odsto ukupnih prihoda, koji su u 2013. iznosili 1,41 milijardu kuna. Od oglašavanja, HRT ubire 7,5 odsto prihoda, odnosno 106 miliona kuna.

Kako reaguju kupci kada im nestaje tlo pod nogama?

0

SVET – Kupci u Koreji šokirali su se kada im je prodavnici „North Face“ pripremljeno iznenađenje na koje bi retko ko bio spreman, piše Adweek.

Deloitte: Dve srpske IT firme u 50 najboljih!

0

Dve srpske IT kompanije plasirale su se u 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija u centralnoj Evropi, objavila je konsultantsko-revizorska kompanija Deloitte.

Sve krize su predvidive!

0

Donald Stil, međunarodni stručnjak za krizne komunikacije i bivši glavni savetnik za komunikacije u BBC-u, govori da li i u kojoj meri možemo predvideti kriznu situaciju, koje greške krizni timovi najčešće prave i koliko je brzina reakcije stvarno važna u kriznim situacijama.

Donacija Represent Systema Sportskom-kulturnom centru u Obrenovcu!

0

Represent System donirao je nameštaj Sportsko-kulturnom centru u Obrenovcu koji je stradao u majskim poplavama.