Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako pretvoriti korisnike u ljubitelje brenda ili kompanije?

Jedan od najuspešnijih svetskih preduzetnika i rok zvezda, Brus Dikinson, došao je u Beograd na poziv kompanije Vip mobile da govori o važnosti korisničkog iskustva za uspešno poslovanje. Na večernjem događaju, nazvanom Vip.talk, Dikinson je inspirativno pričao kako da svoje korisnike pretvorimo u ljubitelje brenda ili kompanije.
U panel diskusiji koja je usledila, Dejan Turk, direktor/CEO Vipa, istakao je cilj kompanije da na tržištu Srbije bude prepoznata po najboljem korisničkom iskustvu. U beogradskom Madlenianumu okupilo se više od 300 uglednih predstavnika domaće i međunarodne poslovne zajednice, korisnika, partnera i prijatelja kompanije.
Frontmen grupe Iron Maiden, pilot i suvlasnik kompanije Cardiff Aviation, Dikinson se svojim motivacionim govorom publici predstavio kao poslovni lider novog doba kog karakteriše pre svega kreativno razmišljanje. Efektno poredeći izazove svojstvene svetu rok muzike sa izazovima koje nameće poslovno okruženje, Dikinson je otkrio tajnu na koji način lično uspešno pretvara korisnike usluga svoje avio kompanije u fanove odane brendu.
Dejan Turk ukazao je na odlučnost zaposlenih u kompaniji Vip mobile da svoju tržišnu poziciju grade na pružanju izuzetnog korisničkog iskustva, jer su uvereni da je ljudski odnos, i u digitalnom ekosistemu, ključni faktor koji pravi razliku među firmama i brendovima.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!