Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Za nedelju dana počinje 16. SEMPL u Portorožu

REGION – Konferencija medijskih trendova SEMPL, koja će se u Portorožu održati već šesnaesti put, prema najavama organizatora, posetiće približno 800 učesnika. Iako među njima još uvek prevlađuju predstavnici medijskih i kreativnih agencija, oglašivača i medija iz Slovenije, sve više raste i broj posetioca iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Makedonije, kojih je ukupno već skoro trećina. Time SEMPL ostvaruje svoju viziju da postane vodeći edukativni događaj u jadranskom regionu koji je posvećen trendovima u medijsko-komunikacionoj branši.

Prvi dan: trendovi, mediji, istraživanja, pričanje priča
Tokom dva dana, koliko traje, SEMPL će ugostiti dvadeset međunarodnih stručnjaka iz oblasti marketinga, medija, odnosa sa javnošću i tržišnog istraživanja. Konferencija počinje u četvrtak, 27. novembra, uvidom u medijske navike potrošača u jadranskom regionu, o kojima će govoriti Nataša Mohorč Kejžar, direktorka marketinško-istraživačke kuće Ipsos Slovenija. Slediće razgovor Marjana Novaka, odgovornog urednika časopisa Marketing magazin sa Branimirom Brkljačem, suosnivačem Studia Moderna Group, na temu efikasnosti televizije kao medija, povezanosti između digitalnog oglašavanja i klasične tv-prodaje ali i promena na području medija u regionu. Zatim će američki stručnjak za trendove Daniel Levin, otkriti učesnicima koji će trendovi i novosti najviše uticati na njihov rad u 2015. godini. Paul Coleman, direktor strateškog planiranja u medijskoj agenciji OMD EMEA iz Francuske, posvetiće se pitanju zašto je strateško planiranje od ključnog značenja za kompanije, a Xavier Dupre, izvršni direktor kompanije JCDecaux One World, međunarodne prodajne i marketinške jedinice grupe JCDecaux, koja je najveći ponuđač spoljnog oglašavanja na svetu, govoriće o novom dobu spoljnog oglašavanja kome put tabaju mobilne platforme. Na okruglom stolu, koji zatim sledi, kreativna i izvršna producentkinja hrvatske Nove TV Jelena Veljaća, suosnivač start-upa Edgartells Damjan Obal, scenarista, pisac i glumac Scott Alexander Young, romanospisateljica i scenaristkinja Jasmina Kallay i kreativni direktor u agenciji McCann Beograd Vladimir Čosić raspravljaće o umetnosti stvaranja i pričanja priča. O tome kakav je »zvuk radikalnog razmišljanja«, odnosno kako bi radio kao medij trebalo da postane radikalniji, govoriće Ralph van Dijk, osnivač i kreativni direktor u sigurno najviše puta nagrađivanoj radio agenciji Eardrum na svetu. Zatim će Jasmina Kallay i hrvatski stručnjak za medije Iva Biondić da se posvete video i internet igrama i načinima kako se njima poigrati i u marketingu i prodaji. Prvi konferencijski dan završiće se predavanjem američkog stručnjaka za odnosni marketing i odnose s javnošću Patricka Galvina o metodama marketinga od usta do usta.
Koje su najbolje medijske strategije u jadranskom regionu, učesnici će saznati na večernjoj priredbi koju će da prati audiovizuelni doživljaj, pri čemu će za audio deo da se pobrine grupa Loudspeaker Alliance, a za vizuelni deo kreativni duet Kaja i Lea. Dešavanje se zatim seli u portoroški klub Paprika, gde će se za odličan provod i prijatnu atmosferu pobrinuti DJ A_Skitzo iz BiH.

Drugi dan: sadržajni marketing RTB, Twitter, digitalna televizija
Uvodno predavanje u petak, 28. novembra, imaće Nenad Senić, urednik brojnih korporativnih medija, koji će da progovori o značenju dobre sadržajne strategije. Nakon njega Matthew Zorpas, autor modnog bloga TheGentlemanBlogger iz Velike Britanije, govoriće o saradnji između blogera i brendova, a sopstvenim medijima posvetiće se i Anna Nemeth, direktorka u medijskoj agenciji ZenithOptimedia iz Mađarske. Slede aktuelne teme u digitalnom oglašavanju – Paul Gill, vođa aukcionog zakupa u realnom vremenu u britanskoj kompaniji Bid.Media, objasniće šta je u stvari RTB (real-time bidding odnosno aukcioni internetski zakup u realnom vremenu), a Niall Horgan, vođa ključnih stranaka u Twitteru za region EMEA o tome kako na Twitteru doći do pravih ljudi u pravom trenutku. Konferencija će da se završi predavanjem Magdalene Malinove, potpredsednice za poslovni razvoj u kompaniji TVBeat iz Velike Britanije, o tome kako televizijska društva upoznaju svoje digitalne gledaoce koji tv-sadržaje prate na više ekrana istovremeno.

Dodatne informacije o predavačima i njihovim radovima možete pronaći na veb sajtu 16. Sempla.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!