Provokativna kampanja koja je uzdrmala region!

REGION – Nova kampanja Imago reklamne agencije iz Zagreba, koju su osmislili za Centar za engleski jezik Moje znanje, odjeknula je u većini važnijih medija u regionu i gotovo preplavila Facebook. Radi se o pametnoj provokaciji koja nikoga nije ostavila ravnodušnim.
Kako bi promovirali kurseve ove škole, u Imagu su odlučili prvo stvoriti fiktivni brend nazvan Agencija za zbližavanje jezika u čijoj organizaciji se postavlja izložba Usmena predaja.
Priča je zamišljena tako da vizuelno izgleda kao još jedna u nizu “onih” kampanja koje izlaze sa potpisom neke novonastale agencije za nešto za što nismo ni znali da postoji ili uopšte mora da postoji. Sve bi naravno prošlo relativno neprimećeno da formulaciju usmena predaja nisu namerno preveli na engleski kao oral giving.
Ova ‘greška’ je trenutno isprovocirala javnost i izazvala brojne reakcije na društvenim mrežama i u medijima, da bi se nakon toga pojavio odgovor u obliku nalepnice koja promoviše školu engleskog jezika. Za razliku od Agencije za zbližavanje jezika, izložba nije izmišljena, nego će se stvarno održati 27. novembra i na njoj će posetioci moći videti brojne primere loših prevoda s hrvatskog na engleski jezik.
„Kad ste kompanija s relativno malim medijskim budžetom za oglašavanje, onda je kreativnost sve što vam preostaje. To znaju i naši klijenti iz škole Moje znanje pa su nam i došli s takvim zahtevom. Njihova škola je specifična na tržištu baš po tome što kroz jedinstvenu metodu logične gramatike uči polaznike da u govoru ne prevode rečenice s hrvatskog na engleski jezik, već da misle i slažu konstrukcije baš onako kako to rade Englezi. Tu njihovu specifičnost smo želeli naglasiti pokazujući kako doslovno prevođenje s našeg jezika na engleski zvuči smešno i glupo pa je odluka za ovakvu provokativnu kampanju bila potpuno logična“, pojašnjava Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imagu.
Darko Bosnar, Art Director dodaje kako je IMAGO uvek težio kampanjma koje su hrabre, ali i pametne. Ova kampanja je sa jako malo, postigla jako puno. Kako je za lansiranje ove kampanje korišten outdoor, to itekako pokazuje da je on kao medij nepravedno zapostavljen, te da u današnje vreme uz pomoć interneta može još jako puno. Danas je dovoljan gotovo jedan dobro pozicioniran i pametno osmišljen billboard i roku od 24 sata cela regija može čuti šta im imate za reći.
Svakako, kada sledeći put budete na nekoj društvenoj mreži objavljivali neki jezični fail, nemojte zaboraviti staviti #oralgiving.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari