Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 676

Zašto svi pričaju o native advertisingu?

0

REGION – Osmi Weekend Media Festival će nam ove jeseni otkriti tajnu jednog od buzzworda godine, native advertisinga. O čemu se tačno radi saznaćemo od 24. do 27. septembra u prostoru stare tvornice duvana u Rovinju gde će i ove godine Weekend okupiti vrhunske svetske stručnjake iz oblasti marketinga, medija i odnosa s javnošću koji će govoriti o aktuelnim i zanimljivim temama.

Zašto prijaviti radove za nagrade KAKTUS 2015?

0

Srđan Mihajlović, kreativni direktor u agenciji Grey Belgrade i član Žirija govori zašto treba da prijavite svoje integrisane kampanje za nagrade KAKTUS 2015.

Nema uspeha bez osluškivanja tržišta i zaposlenih!

0

„Postoje četiri činioca koja bi vam trebala pomoći da utvrdite možete li opstati i biti uspešni na današnjem digitalnom tržištu. Ako slušate i reagujete na svoje ciljno tržište, ako svojim zaposlenima omogućavate učešće i uključivanje u sve segmente poslovanja, ako prikupljate relevantne podatke na tržištu pre donošenja odluka, ako orijentišete svoju organizaciju prema revolucionarnom i inovativnom i razvijate digitalno razmišljanje, zasigurno ćete uspeti na modernom tržištu“, rekao je za poslovni.hr digitalni strateg i marketinški konsultant Ira Kaufman.

Zašto se oglašivači „boje“ mobilnog marketinga?

0

SVET – Jason Spero iz Google-a govori o aktivnostima potrošača na mobilnim uređajima kao signalima bogatim informacijama koje marketerima govore mnogo toga, ako ih pažljivo prate.

Direct Media postala vlasnik 10% Pinka

Direct Media postala je vlasnik 10 odsto kapitala Pink International Company, prenosi agencija Beta.

Ispričajte svoje priče na jedinstven način!

0

SVET – Scott Donaton, odgovoran za sadržaj u agenciji DigitasLBi, govorio je za AdWeek šta je zapravo posao chief content officera, kao i da li brendovi razmišljaju o sadržaju i na koji način.

Šta kupiti – domaće ili strano?

0

Povezanost kupovine domaće robe sa ekonomskim prosperitetom nacije nije nova ideja kako u Srbiji tako i u svetu. I dok je priroda ove povezanosti različito tumačena a time i ideja stimulisanja kupovine domaćih proizvoda podržavana ili osporavana, stoji činjenica da doživljaj proizvoda kao domaćih ili stranih ima uticaja na ponašanje jednog dela potrošača.

Razbijte kalup vizuelnim storytellingom!

0

Vizuelni storytelling postao je popularan marketing koncept, ali to nije ništa novo: Ljudska bića su slikala priče na zidovima pećina i pre 35 hiljada godina. Veliki broj podataka koji svedoče o efikasnosti slikovnog je impresivna. Ali sam sadržaj – kvalitet priče – važniji je od činjenice da je on prikazan u slikama.

BalCannes u partnerstvu sa Epica-om

0

REGION – Jedinstvena prilika regionalnim agencijama da se predstave u globalnoj konkurenciji otvorena je partnerstvom koje je ostvareno između regionalne revije reklamnih agencija BalCannes i globalnog takmičenja Epica.

Slovenačke kompanije nisu spremne za digitalne izazove!

0

REGION – Agencija Pristop i Društvo za marketing Slovenije sproveli su istraživanje o stanju na tržištu marketinga u Sloveniji, pod nazivom Mind Wide Open. Kvalitativno istraživanje sprovedeno je u proleće ove godine na 22 marketing direktora iz slovenačkih kompanija.