Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nema uspeha bez osluškivanja tržišta i zaposlenih!

„Postoje četiri činioca koja bi vam trebala pomoći da utvrdite možete li opstati i biti uspešni na današnjem digitalnom tržištu. Ako slušate i reagujete na svoje ciljno tržište, ako svojim zaposlenima omogućavate učešće i uključivanje u sve segmente poslovanja, ako prikupljate relevantne podatke na tržištu pre donošenja odluka, ako orijentišete svoju organizaciju prema revolucionarnom i inovativnom i razvijate digitalno razmišljanje, zasigurno ćete uspeti na modernom tržištu“, rekao je za poslovni.hr digitalni strateg i marketinški konsultant Ira Kaufman.

Prema njegovim rečima, strategija zavisi od ciljanog tržišta. „Danas je nužno imati integrisanu digitalnu strategiju koja vam je potrebna i za domaće i za strano tržište. Iako takozvana milenijska generacija globalno deli iste vrednosti, prisutne su nijanse koje se razlikuju i zavise isključivo od lokalnog tržišta. Drugi faktor razlikovanja leži u orijentaciji kompanije, odnosno u tome da li je posredi model business to business ili business to customer.“

Ceo intervju pročitajte na poslovni.hr.

Autor: Marta Duić

Foto: poslovni.hr

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!