„Postoje četiri činioca koja bi vam trebala pomoći da utvrdite možete li opstati i biti uspešni na današnjem digitalnom tržištu. Ako slušate i reagujete na svoje ciljno tržište, ako svojim zaposlenima omogućavate učešće i uključivanje u sve segmente poslovanja, ako prikupljate relevantne podatke na tržištu pre donošenja odluka, ako orijentišete svoju organizaciju prema revolucionarnom i inovativnom i razvijate digitalno razmišljanje, zasigurno ćete uspeti na modernom tržištu“, rekao je za poslovni.hr digitalni strateg i marketinški konsultant Ira Kaufman.
Prema njegovim rečima, strategija zavisi od ciljanog tržišta. „Danas je nužno imati integrisanu digitalnu strategiju koja vam je potrebna i za domaće i za strano tržište. Iako takozvana milenijska generacija globalno deli iste vrednosti, prisutne su nijanse koje se razlikuju i zavise isključivo od lokalnog tržišta. Drugi faktor razlikovanja leži u orijentaciji kompanije, odnosno u tome da li je posredi model business to business ili business to customer.“
Ceo intervju pročitajte na poslovni.hr.
Autor: Marta Duić
Foto: poslovni.hr