Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nema uspeha bez osluškivanja tržišta i zaposlenih!

„Postoje četiri činioca koja bi vam trebala pomoći da utvrdite možete li opstati i biti uspešni na današnjem digitalnom tržištu. Ako slušate i reagujete na svoje ciljno tržište, ako svojim zaposlenima omogućavate učešće i uključivanje u sve segmente poslovanja, ako prikupljate relevantne podatke na tržištu pre donošenja odluka, ako orijentišete svoju organizaciju prema revolucionarnom i inovativnom i razvijate digitalno razmišljanje, zasigurno ćete uspeti na modernom tržištu“, rekao je za poslovni.hr digitalni strateg i marketinški konsultant Ira Kaufman.

Prema njegovim rečima, strategija zavisi od ciljanog tržišta. „Danas je nužno imati integrisanu digitalnu strategiju koja vam je potrebna i za domaće i za strano tržište. Iako takozvana milenijska generacija globalno deli iste vrednosti, prisutne su nijanse koje se razlikuju i zavise isključivo od lokalnog tržišta. Drugi faktor razlikovanja leži u orijentaciji kompanije, odnosno u tome da li je posredi model business to business ili business to customer.“

Ceo intervju pročitajte na poslovni.hr.

Autor: Marta Duić

Foto: poslovni.hr

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!