today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ispričajte svoje priče na jedinstven način!

SVET – Scott Donaton, odgovoran za sadržaj u agenciji DigitasLBi, govorio je za AdWeek šta je zapravo posao chief content officera, kao i da li brendovi razmišljaju o sadržaju i na koji način.

„Chief content officer zapravo pomaže brendovima da osmisle i ispričaju svoje priče na jedinstven način. Ljudi se zapetljaju u raspravu oko toga šta je sadržaj u odnosu na to šta je oglašavanje. Ono o čemu mi zapravo govorimo je pomak od jednog nametljivog, samouslužnog modela, gde su brendovi govorili o sebi, u svet u kojem brendovi moraju pričati priče koje su vredne pažnje publike“, objašnjava Donaton.

Prema njegovim rečima, ako kreirate sadržaj, ali ga zatim ne osnažite i ne učinite ga delom većeg marketinškog programa, velike su šanse da ćete biti razočarani rezultatima. „Možemo videti da su brendovi koji su najuspešniji u ovom prostoru – Red Bull, GE i American Express – zapravo su brendovi koji su zaista predani tome. Oni od toga naprave centralni deo svoga marketinga, a ne nešto što se smatra nekim eksperimentom.“

Ceo intervju možete pročitati na portalu AdWeek.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!