SVET – Scott Donaton, odgovoran za sadržaj u agenciji DigitasLBi, govorio je za AdWeek šta je zapravo posao chief content officera, kao i da li brendovi razmišljaju o sadržaju i na koji način.
„Chief content officer zapravo pomaže brendovima da osmisle i ispričaju svoje priče na jedinstven način. Ljudi se zapetljaju u raspravu oko toga šta je sadržaj u odnosu na to šta je oglašavanje. Ono o čemu mi zapravo govorimo je pomak od jednog nametljivog, samouslužnog modela, gde su brendovi govorili o sebi, u svet u kojem brendovi moraju pričati priče koje su vredne pažnje publike“, objašnjava Donaton.
Prema njegovim rečima, ako kreirate sadržaj, ali ga zatim ne osnažite i ne učinite ga delom većeg marketinškog programa, velike su šanse da ćete biti razočarani rezultatima. „Možemo videti da su brendovi koji su najuspešniji u ovom prostoru – Red Bull, GE i American Express – zapravo su brendovi koji su zaista predani tome. Oni od toga naprave centralni deo svoga marketinga, a ne nešto što se smatra nekim eksperimentom.“
Ceo intervju možete pročitati na portalu AdWeek.