Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zašto prijaviti radove za nagrade KAKTUS 2015?

Srđan Mihajlović, kreativni direktor u agenciji Grey Belgrade i član Žirija govori zašto treba da prijavite svoje integrisane kampanje za nagrade KAKTUS 2015.

„Tranzicija je u Jugoslaviji počela odlukom da se počne sa prikazivanjem porno filmova u bioskopima. I ostala je zabeležena atmosfera u bioskopu Partizan, pioniru u osvajanju demokratskih sloboda. Bila je gužva. Ljudi jedni drugima na glavama. Bračni parovi doterani za izlazak. Traži se karta više. Gasi se svetlo i počinje dobacivanje. Smeh i galama publike koju štiti mrak sve dok ide radnja. A onda, kad je počela ‘radnja’, mukla tišina. Čuje se samo malo otežano disanje i gutanje knedli. I čuje se muž koji dva reda niže ženi šapne: ‘Eto – je l’ vidiš da i oni to rade?’

Smotre najvrednijih radova u marketingu imaju istu važnu funkciju. Klijenti mogu da vide da u ovom poslu ima ljudi koji se trude da svoj posao urade dobro. Mogu da vide da kreativnost i pamet mogu da im uteraju više para u džep od slika nasmejanih Šveđana sa foto stoka. Od povećanja logotipa. Od slogana u kojima se ‘usklađuje sa potrebama’ i ‘prati vaš ritam’ poslovanja, života, zabave. Od ‘pažljivo biranih komada’ voća i mesa.

Zato treba prijaviti radove za Kaktus nagrade. I nadati se da ćemo u mraku i tišini sale, dok se budu prikazivali nominovani radovi, čuti šapat nekog domaćeg direktora: ‘Eto – je l’ vidiš da i oni to rade?'“

Prijava radova otvorena je do 20. septembra. Više informacija o nagradama, pravilnik i prijavni formular možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!