Srđan Mihajlović, kreativni direktor u agenciji Grey Belgrade i član Žirija govori zašto treba da prijavite svoje integrisane kampanje za nagrade KAKTUS 2015.
„Tranzicija je u Jugoslaviji počela odlukom da se počne sa prikazivanjem porno filmova u bioskopima. I ostala je zabeležena atmosfera u bioskopu Partizan, pioniru u osvajanju demokratskih sloboda. Bila je gužva. Ljudi jedni drugima na glavama. Bračni parovi doterani za izlazak. Traži se karta više. Gasi se svetlo i počinje dobacivanje. Smeh i galama publike koju štiti mrak sve dok ide radnja. A onda, kad je počela ‘radnja’, mukla tišina. Čuje se samo malo otežano disanje i gutanje knedli. I čuje se muž koji dva reda niže ženi šapne: ‘Eto – je l’ vidiš da i oni to rade?’
Smotre najvrednijih radova u marketingu imaju istu važnu funkciju. Klijenti mogu da vide da u ovom poslu ima ljudi koji se trude da svoj posao urade dobro. Mogu da vide da kreativnost i pamet mogu da im uteraju više para u džep od slika nasmejanih Šveđana sa foto stoka. Od povećanja logotipa. Od slogana u kojima se ‘usklađuje sa potrebama’ i ‘prati vaš ritam’ poslovanja, života, zabave. Od ‘pažljivo biranih komada’ voća i mesa.
Zato treba prijaviti radove za Kaktus nagrade. I nadati se da ćemo u mraku i tišini sale, dok se budu prikazivali nominovani radovi, čuti šapat nekog domaćeg direktora: ‘Eto – je l’ vidiš da i oni to rade?'“
Prijava radova otvorena je do 20. septembra. Više informacija o nagradama, pravilnik i prijavni formular možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.