Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Agencije McCann Erickson Beograd, Direct media, McCann Erickson PR (sadašnji Represent communications), Ipsos Strategic Marketing, Crvena zvezda marketing i Odbojkaški savez Srbije, kao i preduzeće BeoExpo i Beogradski sajam proglašeni su, krajem prošle godine, za najuspešnije, a na osnovu devet relevantnih ekonomskih pokazatelja o kvalitetu poslovanja u 2010. godine, iskazanih kroz završne račune, a koje časopisa TABOO svake godine objavljuje.
Negativna konotacija koncepta, ali i termina odnosi s javnošću u masovnim medijima, i dalje prisutan problem dokazivanja vrednosti komunikacionih aktivnosti (ROI), iako evidentno raste uticaj komunikacionih departmana, interni i onlajn kanali nastavljaju da se šire, ali i postoji raskorak između ponuđenih i neophodnih obuka za komunikacione profesionalce u kompanijama – samo se neki od zaključaka poslednjeg „European Communication Monitor“ (ECM) istraživačkog projekta.
„World Press Photo“, po drugi put, organizuje godišnji konkurs za najbolju multimedijalnu priču u domenu vizuelnog novinarstva. Radovi moraju sadržati profesionalno uređene fotografije u kombinaciji sa audio i vizuelnim elementima kao što su video, animacije, grafika, ilustracija, zvuk i tekst. Prijave će se primati do 19. januara 2012. godne, a više informacija o načinu i rokovima možete pronaći OVDE.
Direktor agencije „Executive Group“ Darko Matijašević specijalno za Marketing mrežu govori šta PR stručnjaci treba da urade kako bi proširili svoje delovanje u kompanijama, kako nastupiti prema top menadžmentu, ali i zašto nema zajedničke inicijative PR profesionalaca kako bi se poboljšao položaj struke.
Dug je put Marketing mreže i traje već punih 10 godina.
Svoju snagu utemeljili smo u portalu, od koga su dalje potekli svi drugi projekti koji danas čine mrežu za EDUKACIJU, UMREŽAVANJE, INFORMISANJE i UNAPREĐENJE TRŽIŠTA.
Naša priča počinje 16. januara davne 2012. godine. Marketing mreža je započela sa radom kao interaktivni strukovni portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svihučesnika na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji i regionu. Danas, Marketing mreža okuplja, pre svega, biznis ciljnu grupu, kolege iz kompanija i agencija, a naša baza sadrži preko 16.000 email adresa iz celog Adriatic regiona.
Godine 2015. širimo poslovanje na organizaciju strukovnih događaja i to je bila velika prekretnica u daljem razvoju Marketing mreže.
Proteklih sedam godina organizovali smo niz veoma uspešnih i medijski propraćenih događaja, među kojima se ističu regionalni Forum komunikacionih lidera IZAZOV i nacionalni Festival integrisanih komunikacija KAKTUS. ForumIZAZOV 2022 biće organizovanu 12. i 13. aprila ove godine, dok je festival KAKTUS 2022, sada već tradicionalno, planiran za početak novembra 2022. Oba događaja održavaju se ove godine po osmi put za redom u Beogradu.
U toku 2018. godine, Marketing mreža pokrenula je još dva veoma važna projekta za transparentnost i podizanje standarda tržišta marketinških komunikacija u Srbiji – Agency Report i AdNetworkhttp://adwork.network/
U 2019. godini, Marketing mreža pokrenula je The Studio – audience-driven video content i publikaciju ADBOOKA namenjenu Adriatic regionu.
U toku 2020. godine pokrenuli smo dva projekta #AdCast i #AdTalk, edukativan video sadržaj. I pored svih izazovna 2020. godine, uspeli smo da snimimo prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju advertising industrije u Srbiji u periodu 2008-2020. pod nazivom “Kreativni gen”, a u 2021. snimljen je prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju domaćih brendova u Srbiji “Kupili su vas zauvek”.
U 2021. pokrenuli smo i projekat Mark Awards, u okviru koga smo nagradili najuspešnije direktore marketinga, direktore komunikacija i brend menadžere iz kompanija u Srbiji.
Ove godine slavimo naš prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Naš plan je da nastavimo sa edukacijom i umrežavanjem kolega kroz različite tipove događaja i projekata i u narednim godinama.
Kao i svih ovih 10 godina, nastavićemo da radimo punim srcem – transparentno, ali i odgovorno, pre svega prema struci. I uvek sa istim ciljem – unapređenja i razvoja tržišta marketinških komunikacija u Srbiji i regionu!
Hvala što zajedničkim snagama gradimo MREŽU već punih 10 godina!
Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreža
„Učinkoviti odnosi s javnošću“ je knjiga koju najčešće koriste oni koji se pripremaju za akreditovane ispite, koja se najčešće citira u literaturi o odnosima s javnošću, koja se najšire koristi u svetu na engleskom, i koja se najviše prevodi za potrebe studiranja.