Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

RRA mora da reguliše oglašavanje i sponzorstva na televiziji i radiju

Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM) uputila je dopis u kome poziva Republičku radiodifuznu agenciju (RRA) da na osnovu svojih ovlašćenja donese akt kojim će nedovoljno precizne odredbe Zakona o oglašavanju, a koji se odnose na oglašavanje i sponzorstvo na televiziji i radiju, biti jasnije definisane.
Prema mišljenju ANEM-a mnogi prekršaji Zakona o oglašavanju proizilaze iz različitog shvatanja pravila i različite klasifikacije emisija i programa od strane RRA i emitera.
ANEM očekuje da RRA odgovarajućim aktom definiše pojmove „jednog punog sata emitovanog programa“ i „dnevno emitovanog programa“ zbog mogućnosti njihovog različitog tumačenja; zatim da definiše uslove za prepoznatljivo odvajanje blokova oglasnih poruka i poruka TV prodaje od ostalih programskih sadržaja zvukom i slikom; da bliže odredi uslove za oglašavanje tokom prenosa sportskih događaja koji nemaju pauze kao i uslove za nove oglašivačke tehnike koje nisu izričito regulisane ni Zakonom o oglašavanju, ni Evropskom konvencijom o prekograničnoj televiziji, kao što su podela ekrana ili virtuelno sponzorstvo; da bliže odredi smisao i domašaj pojma neposrednog oglašavanja prodaje, kupovine ili iznajmljivanja proizvoda i usluga sponzora ili trećeg lica, odnosno posebnog upućivanja na te proizvode i usluge u sponzorisanim programima.
Takođe, ANEM smatra da je neophodno urediti i pitanje umetanja oglasnih poruka specifično namenjenih gledaocima u Srbiji, u strane kablovske i satelitske kanale dostupne u domaćoj kablovskoj i satelitskoj DTH ponudi.
ANEM je spreman da pruži svu neophodnu podršku Republičkoj radiodifuznoj agenciji, kako bi se ova pitanja, koja su u mnogome razlog što se u Srbiji vodi više stotina prekršajnih postupaka protiv emitera, rešila na zadovoljavajući način.

Izvor: UNS

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!