Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Slovenačke kompanije nisu spremne za digitalne izazove!

REGION – Agencija Pristop i Društvo za marketing Slovenije sproveli su istraživanje o stanju na tržištu marketinga u Sloveniji, pod nazivom Mind Wide Open. Kvalitativno istraživanje sprovedeno je u proleće ove godine na 22 marketing direktora iz slovenačkih kompanija.

Istraživanje je pokazalo da kompanije u Sloveniji vole da budu u „konfor zoni“, usmeravajući i dalje svoje marketing budžete ka oflajn kanalima komunikacije, kao što su sajmovi, brošure, razni događaji, PR, ATL oglašavanje itd.

Digitalni marketing je u ovom trenutku u slovenačkim kompanijama jako ograničen, i najčešće se zasniva na komunikaciji putem korporativnog sajta. Većina ispitanika rekla je da nije spremna na digitalizaciju i izazove koje donose digitalne komunikacije.

Više informacija pronađite u prezentaciji ispod:

Više informacija na http://www.dmslo.si/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!