today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto svi pričaju o native advertisingu?

REGION – Osmi Weekend Media Festival će nam ove jeseni otkriti tajnu jednog od buzzworda godine, native advertisinga. O čemu se tačno radi saznaćemo od 24. do 27. septembra u prostoru stare tvornice duvana u Rovinju gde će i ove godine Weekend okupiti vrhunske svetske stručnjake iz oblasti marketinga, medija i odnosa s javnošću koji će govoriti o aktuelnim i zanimljivim temama.

„U doba izobilja sadržaja vrede malo drugačija ekonomska pravila. Sadržaj postaje onoliko bitan koliko ima značenja, kao i koliko vrednog iskustva donosi. Sadržaj i iskustvo koje nudi Weekend Media Festival pokriva verovatno najuzbudljiviji deo ekonomije danas. Kroz program, govornike i radionice nastojimo pojasniti teme i trendove koje očekujemo u budućnosti a i približiti nove poslovne modele koji su već tu, ali još ih možda nismo do kraja usvojili ili nam nisu skroz jasni“, rekao je direktor programa festivala, Nikola Vrdoljak.

Kao jedna od gorućih tema o kojoj ćemo čuti više na ovogodišnjem Weekendu izdvaja se native advertising. Radi se o vrlo efektnom obliku oglašavanja koji tekstove u potpunosti prilagođava formi i funkciji medija u kojem se pojavljuju. Sadržaj se u potpunosti i na prirodan način stapa s medijem putem kojeg je plasiran, izazivajući istovremeno pažnju čitalaca i posmatrača pobuđujuci njihovu dalju aktivnost u obliku komentarisanja i deljenja sadržaja. O ovoj će aktuelnoj temi govoriti više predavača među kojima su i Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd, Brian Morrissey, predsednik Digidaya, poznate američke medijske kompanije.

Ovogodišnji Weekend dodirnuće i druge vruće teme kao što su programmatic, o kojem će nam više reći Caspar Schlickum, izvršni direktor kompanije Xaxis EMEA. Ana Anđelić iz njujorške agencije Havas LuxHub govoriće o novim poslovnim modelima u medijima i marketingu na tromeđi biznisa, kreativnosti i tehnologije, a Scott Thwaites, partner menadžer EMEA u Twitteru, objasniće kako brendovi i marketinški stručnjaci mogu iskoristiti moć sadašnjeg trenutka.

Prijave za ovogodišnji Weekend Media Festival već su počele na www.weekendmediafestival.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!