Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 677

I vrapci na grani znaju…

1

Tržište bankarskih usluga u Srbiji iz godine u godinu se sve više razvija. U vrlo dinamičnoj privednoj kategoriji sa velikom konkurencijom, izazov je komunicirati uslugu koja će privući nove korisnike. Zadatak je time izazovniji kada se radi o Raiffeisen banci, koja je privukla ogromnu pažnju kampanjom „Može“ i njenim nastavkom „Stvarno možemo“ koje je osmislila i realizovala agencija McCann Beograd.

Creative Basecamp na ovogodišnjem Eurobestu!

0

SVET – Eurobest, koji se ove godine, od 1. do 3. decembra održava u Antwerpenu, otvorio je prijave za učešće na ovogodišnjem evropskom festivalu kreativnosti. Među novim inicijativama, pokrenutim u 2015., svakako izdvajaju Creative Basecamp, glavno središte za mlade kreativne talente.

Internet preuzima primat u oglašavanju?

SVET – Internet će do 2016. godine, kako se očekuje, na svim ključnim tržištima nadmašiti TV i postati najveća platforma za oglašavanje, predviđa kompanija „Warc“ koja se bavi advertajzingom.

Ideje koje opstaju su one koje nas teraju da o njima pričamo!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

#istraživanje: Odnos milenijalsa prema marketingu

0

Da li ste znali da je za milenijalse deljenje/lajkovanje linkova od strane prijatelja na Facebook-u ka stranicama brenda ili proizvoda podjednako ubedljiva i pouzdana preporuka koliko i direktni WOM?

Darvinistički pristup oglašavanju!

0

SVET – Agencija M&C Saatchi iz Velike Britanije napravila je eksperiment sa kombinacijom umetne inteligencije i spoljnog oglašavanja izmišljene robne marke kafe. Oni su ovaj pristup nazvali „darvinistički pristup oglašavanju“.

Izazovi i prilike PR tržišta u Hrvatskoj i Srbiji

0

Abrakadabra integrirane komunikacije, regionalna agencija za odnose s javnošću, organizaciju događaja i digitalne medije, u saradnji sa MASMI istraživačkim centrom sprovela je istraživanje o trendovima PR tržišta u kom je učestvovalo 60 PR stručnjaka iz korporativnog sektora Srbije i Hrvatske.

Google – brend br. 1 po oceni potrošača!

0

SVET – Kompanija FutureBrand objavila je listu 100 najboljih brendova po oceni potrošača. Istraživanje je rađeno na tri hiljade ispitanika, različitih navika, potreba, starosne dobi itd, a koji su rangirali brendove na osnovu 18 kriterijuma

Organizacija događaja sa nula budžeta!

Weemss objavio je e-knjigu pod nazivom „Organizing Events on a Zero Budget“. U najvećem delu knjige govori se o event menadžmentu, a namenjena je svakome, bez obzira da li ste početnik u ovom poslu ili se već godinama bavite organizacijom događaja.

Festival Skopje Kreativa 2015

0

REGION – Festival kreativnih industrija pod nazivom Skopje Kreativa 2015 biće održan od 16. do 20. septembra u glavnom gradu Makedonijе.