SVET – Agencija M&C Saatchi iz Velike Britanije napravila je eksperiment sa kombinacijom umetne inteligencije i spoljnog oglašavanja izmišljene robne marke kafe. Oni su ovaj pristup nazvali „darvinistički pristup oglašavanju“.
Outdoor oglasi za izmišljenu robnu marku kafe Bahia reaguju na potrošača, tačnije, pomoću prepoznavanja lica i generičkog algoritma izvlače zaključak kakva postavka, fontovi, tekst i slike na oglasu najbolje odgovaraju pojedinom potrošaču. Tako na osnovu mimike lica izbacuju elemente koji se ljudima manje dopadaju i zadržavaju one elemente koji se prolaznicima dopadaju.
„Prvi put u istoriji oglašavanja oglas praktično nastaje sam na osnovu onoga šta zaista kod potrošača deluje, a ne samo na osnovu toga šta se nama čini da deluje. Na taj način ne smanjujemo značaj kreativnosti već samo ističemo da će tehnologija u oglašavanju imati sve veću ulogu,“ kaže direktor inovacija M&C Saatchi, David Cox.
Više informacija pronađite na portalu www.campaignlive.co.uk