today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Darvinistički pristup oglašavanju!

SVET – Agencija M&C Saatchi iz Velike Britanije napravila je eksperiment sa kombinacijom umetne inteligencije i spoljnog oglašavanja izmišljene robne marke kafe. Oni su ovaj pristup nazvali „darvinistički pristup oglašavanju“.

Outdoor oglasi za izmišljenu robnu marku kafe Bahia reaguju na potrošača, tačnije, pomoću prepoznavanja lica i generičkog algoritma izvlače zaključak kakva postavka, fontovi, tekst i slike na oglasu najbolje odgovaraju pojedinom potrošaču. Tako na osnovu mimike lica izbacuju elemente koji se ljudima manje dopadaju i zadržavaju one elemente koji se prolaznicima dopadaju.

„Prvi put u istoriji oglašavanja oglas praktično nastaje sam na osnovu onoga šta zaista kod potrošača deluje, a ne samo na osnovu toga šta se nama čini da deluje. Na taj način ne smanjujemo značaj kreativnosti već samo ističemo da će tehnologija u oglašavanju imati sve veću ulogu,“ kaže direktor inovacija M&C Saatchi, David Cox.

Više informacija pronađite na portalu www.campaignlive.co.uk

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!