Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?
„Ideje koje opstaju u svakodnevnom životu su one ideje koje nas obaraju s nogu, teraju da o njima pričamo i pričamo i koje želimo da iskopiramo. U marketingu i komunikacijama ideje koje opstaju su ideje koje ispunjavaju samo tri uslova: primenjive su, zasnivaju se na jasnoj strategiji i u jasnom su srodstvu sa identitetom brenda čiju priču pričaju. Sve one ideje koje ne ispunjavaju ove uslove, kratkotrajne su i prolazne, jer na kraju dana marketinške komunikacije ipak ne rade samo za umetničke i kreativne nagrade, one su u službi biznisa i biznis rezultata.“ Jelena Uzelac Vasić, Client Service Manager, DNA Communications
„Ideje koje opstaju su ideje zbog kojih ne možemo ništa manje nego da damo sve od sebe, koje nas inspirišu tako da mislimo da možemo da pomerimo svet. To su ideje zbog kojih se, bar na trenutak, osetiš kao da si ponovo dete i prepustiš im se sa tom idealnom dozom znatiželje, straha od nepoznatog i vere da ništa nije nemoguće.“ Marija Lončar, kreativni direktor, DNA Communications
Marketing mreža organizovaće 29. oktobra u Madlenianumu (Zemun, Beograd) prvi Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. Više informacija na kaktus.rs.